Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12376 ۱۴۰۰/۰۱/۰۲   ۲۱:۰۶:۱۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
۲۳۷ بیمار کرونایی جدید در آذربایجان غربی شناسایی شد

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ساعت گذشته، از ۲۳۷ بیمار کرونایی جدید در استان، ۷۳ تن در مراکز درمانی بستری شده اند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: با بستری شدن ۷۳ بیمار جدید مجموع بیماران بستری در بیمارستان‌های استان به ۴۵۹ نفر می‌رسد.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۳۸ نفر از بیماران در بخش "مراقبت‌های ویژه" بستری هستند و ۲۹ نفر نیز از دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی اضافه کرد: در این مدت با موردی از فوت بیماران با نتیجه تست مثبت کرونا ثبت نشده، اما ۴ بیمار محتمل جان خود را از دست دادند و شمار فوتی‌های این بیماری به سه هزار و ۷۲۶ نفر رسیده است.

آقازاده با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۱۱۹ هزار و ۶۲۰ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند، گفت: رعایت پروتکل‌ها مهمترین ضرورت مقابله با کرونا در وضعیت کنونی است و دوری از دورهمی های خانوادگی در کنار استفاده از ماسک و رعایت بهداشت فردی، می‌تواند از شیوع بیشتر بیماری جلوگیری کند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا