اخبار
کد خبر : 12369 ۱۴۰۰/۰۱/۰۱   ۱۴:۳۴:۱۱

رئيس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد
147 بيمار مبتلا به كرونا در آذربایجان غربی تحت مراقبت ويژه

 

رئيس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی‌درمانی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴۷ نفر از مبتلایان به کرونا در بخش‌های آی‌سی‌یو مراکز درمانی استان، تحت مراقبت‌های ویژه قرار دارند.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: این آمار حدود ۵۰ درصد بیشتر از آمار اوایل بهمن سال گذشته است که کمترین میزان بستری شدگان در مراکز آی سی یو استان ۹۹ نفر ثبت شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد همچنین ۳۳ نفر تحت دستگاه ونتیلاتور قرار داشته و با کمک این دستگاه تنفس می کنند که شرایط آنان نیز بسیار نامناسب تر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان با اشاره به ابتلای ۱۳۷ نفر به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در استان اظهار کرد: از این تعداد، ۸۹ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

آقازاده گفت: در حال حاضر ۴۷۱ نفر به خاطر سندرم حاد تنفسی در آذربایجان غربی بستری هستند که هرچند ۴۸ نفر کمتر از بیشترین میزان طی اسفند ماه گذشته است ولی رقم بالایی به شمار می رود.

وی با اشاره به فوت ۲ نفر دیگر در ارومیه به علت ابتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته افزود: کل فوتی های ناشی از کرونا در آذربایجان غربی به سه هزار و ۷۲۰ نفر رسید.

گفتنی است، تاکنون ۱۱۹ هزار و ۲۹۱ نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا