اخبار
کد خبر : 12354 ۱۳۹۹/۱۲/۲۸   ۱۵:۰۸:۱۰

رییس آرامستان‌های شهرداری ارومیه خبر داد
تشدید محدودیت‌ها در باغ رضوان ارومیه در پنج شنبه و جمعه آخر سال

 

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه گفت: محدودیت در باغ رضوان ارومیه در پنج شنبه و جمعه آخر سال با هدف پیشگیری از کرونا اعمال شده است و شهروندان از هرگونه مراجعه به باغ رضوان به طور جدی خودداری کنند.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام امیرعباس عابدینی در گفتگویی اظهار کرد: محدودیت‌ها در باغ رضوان با هدف پیشگیری از کرونا از چند هفته گذشته اعمال شده است.

وی بیان کرد: با توجه به وضعیت تشدید دوباره شیوع کرونا در شهر ارومیه، ورودی‌های باغ رضوان طبق مصوبه ستاد کرونا تا اطلاع ثانوی مسدود است.

عابدینی افزود: مسیر اصلی وردی باغ رضوان ارومیه با مشارکت ماموران نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از تجمع در باغ رضوان نظارت و کنترل می‌شود و سایر مبادی ورودی نیز به طور کامل مسدود شده است.

وی با بیان اینکه هر گونه تجمع در باغ رضوان ممنوع است، بیان کرد: در صورت وجود فوتی عادی، صرفا اقوام درجه یک و در حد ۲۰ الی ۳۰ نفر اجازه ورود به باغ رضوان داده می‌شود.

رییس سازمان آرامستان‌های شهرداری ارومیه از شهروندان درخواست کرد که به خاطر خانواده خود و مردم به باغ رضوان مراجعه نکنند و مراسم و فاتحه خوانی را از راه دور یا مجازی اجرا کنند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا