Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12340 ۱۳۹۹/۱۲/۲۶   ۲۱:۵۲:۰۶

امروز؛
شهردار جدید ارومیه معرفی شد

 

آیین معارفه شهردار ارومیه امروز برگزار شد و مجید آقازاده به عنوان شهردار جدید معرفی شد.

به گزارش نای قلم، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید باکری، گفت: شهید مهدی باکری نماد خدمت، ایثار، تلاش و مقاومت است و به عنوان شهردار خدمات شایسته ای برای مردم ارومیه انجام داد.

آیدین رحمانی رضائیه اظهار کرد: شهید مهدی باکری نماد خدمت، ایثار، تلاش و مقاومت است و در مدت کوتاه خدمت خود به عنوان شهردار ارومیه خدمات شایسته ای برای مردم ارومیه انجام داد و اینک نام او جاویدان شده است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از خدمات و اقدامات دولت تدبیر و امید در استان آذربایجان غربی، ادامه داد: دولتمردان دولت تدبیر و امید تا آخرین روز فعالیت دولت با جدیت و تمام توان، خدمت به مردم را ادامه می دهند.

رحمانی افزایش ضریب گاز رسانی به روستاها در استان از ۳۲ درصد به ۷۵ درصد ، بهره مندی ۷۶ درصدی روستائیان از آب شرب سالم ، برخورداری بیش از ۹۹ درصدی روستاهای بالای ۲۰ خانوار از برق ، آسفالت ۶۰ درصدی راه های روستایی و افزایش ۱۶۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت تخت های بیمارستانی استان با احداث ۶ بیمارستان را تنها گوشه ای از اقدامات دولت تدبیر و امید در آذربایجان غربی عنوان کرد.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ طرح عمرانی در استان اشاره کرد و ادامه داد: بخش قابل توجهی از این پروژه ها توسط شهردار های استان اجرا می شود.

رحمانی با اشاره به راه اندازی سامانه بدون کاغذ توسط وزارت کشور، اظهار کرد: با استفاده از این سامانه توسط شهرداری های استان ضمن نظارت بیشتر بر روند عملیات های مالی روند فعالیت ها و تصمیم گیری ها در شهرداری ها شفاف و نظام مند خواهد شد.

وی ایجاد درآمد های پایدار با جذب سرمایه گذاران، رعایت اجرای طرح تفصیلی شهر، جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز ، همکاری حداکثری با دستگاه های خدمات رسان، اجرای طرح شهر هوشمند در جهت تسهیل در ارائه خدمات به شهروندان، مکانیزه کردن روند جمع آوری و دفع پسماند شهری را از اولویت های شهردار جدید ارومیه دانست.

معاون هماهنگی امورعمرانی استاندار آذربایجان غربی در پایان ضمن قدردانی از تلاش تمامی کارکنان شهرداریهای استان بویژه کارکنان خدمات شهری و آرامستانها در مبارزه با بیماری کرونا، اظهار داشت: کارکنان شهرداری همچون سربازان گمنام در کنار کادر بهداشت و درمان در مبارزه با بیماری کرونا از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

شهردار جدید نیز در مراسم معارفه اش گفت: جانباز عرصه خدمت به مردم خواهم بود.

مجید آقازاده اظهار کرد: افتخار می کنم در دوران دفاع مقدس  جز بسیجیان شهید مهدی باکری بوده ام.

وی با قدردانی و تشکر از اصحاب رسانه به علت تلاش در حوزه های مدیریت شهری افزود: تمامی تلاش خود را به کار خواهم بست تا در خدمت مردم باشم.

شهردار ارومیه ضمن اشاره به اینکه شهید باکری افتخاری برای شهرمان و شهرداری است، گفت: برای من کیفیت خیلی مهمتر از کمیت است و امروز افتخاری نصیبم شده که در جایگاهی که روزی شهید باکری قرار گرفته و خدمت کرده  خدمت کنم.

آقازاده ادامه داد: گرچه مدت شهرداری آقا مهدی باکری کم بوده اما  چون کیفیتش بالا بوده و  برای مردم کار کرده، ماندگار شده است و خداوند توفیق آن  دهد که در این مدت  خدمت در سمت شهرداری برای رضایت خداوند و مردم گام بردارم.

وی تأکید کرد: دست همکاری به سوی همه مسئولان کشوری، لشکری، مذهبی و امنیتی  دراز می کنم تا کمک حال بنده باشند تا هرآنچه که مورد انتظار مردم است بتوانیم به جا بیاوریم و از همکاران خودم در شهرداری استدعا دارم که دستمان را به گرمی بفشارند تا پیشبرد در اهداف مدیریت شهری را شاهد باشیم.

آقازاده یادآور شد: در طول دوران خدمتی خود، شعارم و اعتقادم  این بوده و است که هرکس برای مردم نوکری کند آقای آنهاست و هرکس ادعای آقایی داشته باشد ما آن را به نوکری نیز قبول نداریم.

وی تصریح کرد: اصل انقلاب نیز این است و می بینیم آنهایی که قبل از انقلاب آقایی می کردند نوکر مردم هم نشدند.

آقازاده ضمن اشاره مجدد به شهید مهدی باکری با توجه به سپری شدن ۲۵ اسفندماه روز شهردار و سالروز شهادت این شهید بزرگوار اظهار کرد: آقا مهدی باکری چون برای مردم خدمت کرد، جاودانه شده و بعد از ۴۲ سال نیز نامش و یادش ماندگار است و تا دهه ها و سده های آینده نیز ماندگار خواهد بود.

وی خطاب به مدیران، کارمندان و کارگران شهرداری گفت: از همکاران شهرداری می خواهم که اگر آماده خدمتگزاری به مردم هستند این مسیر نوکری به مردم را با همراهی همدیگر به صورت قدرتمند ادامه دهیم و خدمت گذار صادق مردم شریف ارومیه باشیم.

آقازاده با اشاره به تاریخ صدور حکمش که مصادف با سالروز شهادت مهدی باکری و روز شهردار است را به فال نیک گرفت و با ابراز خرسندی به واسطه شروع خدمتش از اول ماه شعبان و ضمن تبریک مجدد اعیاد شعبانیه بیان کرد: امروز روز آمدنم است و همه تلاشم را می کنم که رفتنم با لبی خندان باشد و جانباز عرصه خدمت به مردم خواهم بود.

شهردار ارومیه همچنین به پاس برگزاری مراسم معارفه از بانیان این مراسم تقدیر و در ادامه بیان داشت: جای تقدیر و تشکر دارد که جناب عدل دوست سرپرست شهرداری ارومیه با تدبیر و اجرای برنامه های تدوین شده چنین فضای زیبایی در سطح شهر ارومیه ایجاد و در اختیار شهروندان قرار داده است.

در پایان این مراسم ضمن قدردانی از سرپرست شهرداری؛ مجید آقازاده با حکم وزیر کشور به عنوان شهردار ارومیه منصوب و معرفی شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا