اخبار
کد خبر : 12329 ۱۳۹۹/۱۲/۲۵   ۲۰:۳۷:۳۵

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
توقیف تریلر و کشف ۱۴۷ کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان غربی

 

جانشین انتظامی استان آذربایجان غربی از انهدام باند بین المللی قاچاق مواد مخدر و کشف بیش از 147 کیلوگرم هروئین، طی یک عملیات هدفمند پلیسی در استان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسن خانی در گفتگو با خبرنگاران گفت: با اشراف اطلاعاتی ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان های ماکو و پلدشت، یک باند قاچاق بین المللی تهیه و توزیع مواد مخدر در مرز صنم بلاغی پلدشت منهدم شد.

او افزود: در همین راستا بیش از ۱۴۷ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین، که به طرز ماهرانه ای در یک دستگاه تریلر جاساز شده بود و قصد خروج از کشور را داشت، کشف شد.

جانشین انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به توقیف تریلر حاوی مواد مخدر، گفت: در این عملیات ۲ دستگاه خودروی سواری پراید توقیف و ۳ نفر دستگیر شدند که با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضائی شدند.

*۱۳ هزار عدد انواع مواد محترقه در ارومیه کشف شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: ۱۳هزار عدد انواع مواد محترقه در ارومیه کشف و یک نفر متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ نژاد امروز در گفتگوی خبری افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق شدند یک مغازه فروش مواد محترقه را شناسایی کنند.

وی اضافه کرد: ماموران انتظامی با کسب مجوز قضایی محل مورد نظر را بازرسی کردند که در این بازرسی ۱۳ هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: در این رابطه یک باب مغازه پلمب و یک نفر متهم نیز دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد.

*کشف مواد مخدر و سیگارهای خارجی در چالدران

فرمانده انتظامی چالدران گفت: بیش از۲ کیلوگرم مواد مخدر از نوع هروئین و ۳۱ هزار نخ انواع سیگار‌های خارجی در چالدران کشف و ضبط شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ گلوانی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: ماموران انتظامی چالدران موفق شدند در طی یک عملیات منجسم در یکی از روستاهای مرزی این میزان قاچاق را کشف و ضبط کنند .

وی افزود: قاچاقچیان قصد داشتند این میزان قاچاق را از طریق مناطق مرزی به کشور ترکیه قاچاق کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا