اخبار
کد خبر : 12320 ۱۳۹۹/۱۲/۲۴   ۲۰:۱۴:۱۳

فولاد سیرجان تیم شهرداری ارومیه را شکست داد؛
شب چهارشنبه سوری؛ زمان معرفی قهرمان لیگ والیبال

 

تیم فولاد سیرجان در دومین مسابقه تیم شهرداری ارومیه را شکست داد تا تعیین قهرمان لیگ برتر والیبال مردان سال 99 به دیدار سوم کشیده شود.

به گزارش نای قلم، دیدار ‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، از روز جمعه 22 اسفندماه به صورت دو برد از سه مسابقه با حضور دو تیم شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان در سالن فدراسیون والیبال آغاز شد که تیم شهرداری ارومیه در دیدار رفت سه بر دو حریف خود را شکست داد.

پیمان اکبری در ست نخست با ترکیب، مهران فیض امام‌دوست، محمدطاهر وادی، میثم صالحی، سعید مصطفی‌وند، پوریا یلی و مرتضی شریفی بود.

در ست نخست این مسابقه رقابت دو تیم بسیار نزدیک به هم پیش رفت. از میانه ست، سیرجان دو امتیاز پیش افتاد اما شهرداری ارومیه در امتیاز 21 بازی را به تساوی رساند. در نهایت ست نخست این مسابقه با امتیاز 28 بر 26 به سود فولاد سیرجان به پایان رسید تا همانند ست نخست بازی رفت، سیرجانی‌ها فاتح میدان باشند.

در ادامه این ست پیمان اکبری سه تغییر دیگر در تیم خود ایجاد کرد و پوریا یلی، محمدرضا حضرت‌پور و محمدطاهر وادی را از زمین خارج کرد، اما باز هم مشکل ارومیه حل نشد و در نهایت این ست 25 بر 22 به سود فولاد سیرجان شد به پایان رسید تا این تیم دو بر صفر از نظر ست شماری از شهرداری ارومیه پیش بیافتد.

در امتیاز 17 دو تیم برابر شدند. مسعود غلامی بازیکن شهرداری ارومیه که در دیدار نخست دو تیم مصدوم شده بود، در ست سوم به میدان آمد.

در نهایت تیم فولاد سیرجان ست سوم را نیز 25 بر 21 به سود خود خاتمه داد تا سه بر صفر فاتح این میدان باشد و تعیین قهرمان لیگ برتر مردان سال 99 به دیدار سوم کشیده شود که ساعت 16 روز سه‌شنبه 26 اسفندماه برگزار خواهد شد.

در طرف مقابل تیم شهرداری ارومیه هم 69 پوئن شامل 41 امتیاز حمله، 7 امتیاز دفاع و 21 امتیاز از اشتباهات بازیکنان فولاد سیرجان کسب کرد.

پوریا یلی بازیکن تیم شهرداری ارومیه با کسب 15 پوئن، امتیازآورترین بازیکن این مسابقه شد و صابر کاظمی هم با کسب 13 پوئن، بهترین بازیکن تیم فولاد سیرجان بود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا