اخبار
کد خبر : 12313 ۱۳۹۹/۱۲/۲۳   ۱۸:۰۰:۵۴

فرمانده انتظامی استان خبر داد
کشف 15 تن انواع مواد غذایی احتکار شده در نقده

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 15 تن انواع مواد غذایی و ارزاق اساسی احتکار شده، به ارزش 60 میلیارد ریال، در شهرستان نقده خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت اقتصادی با همکاری کلانتری 12 بهشتی شهرستان نقده، با انجام اقدامات اطلاعاتی از احتکار انواع مواد غذایی در یکی از مناطق حاشیه ای این شهرستان مطلع شدند.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی صورت گرفته و اخذ مجوز قضائی، تصریح کرد: مأموران پس از تکمیل تحقیقات به بازرسی از محل شناسایی شده پرداخته و موفق شدند، 15 تن انواع مواد غذایی و ارزاق اساسی مردم از قبیل انواع برنج ایرانی و خارجی، چای خارجی، حبوبات، قند، روغن جامد، رب گوجه فرنگی، 60 هزار عدد انواع شوینده ایرانی و خارجی و چهار هزار و 300 بطری آبلیمو احتکار شده کشف و یک نفر را در این رابطه دستگیر کنند.

 فرمانده انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضائی، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش ریالی کالاهای مکشوفه، 60 میلیارد ریال برآورد شده است.

وی یکی از اهداف مهم پلیس به عنوان حافظ امنیت و آرامش مردم را، مقابله با احتکار و قاچاق کالا در شرایط فعلی جامعه و برخورد با محتکران و قاچاقچیان دانست و افزود:  مشارکت حداکثری شهروندان و در جریان قرار دادن پلیس از هرگونه فعالیت مخرب در این زمینه می تواند کمک شایانی در رشد و شکوفایی اقتصادی به همراه داشته باشد.

کد خبرنگار: 983126

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا