اخبار
کد خبر : 12307 ۱۳۹۹/۱۲/۲۲   ۱۹:۰۵:۴۶

امروز؛
نخستین پرواز «آنادولوجت» به ارومیه بر زمین نشست

 

آناتولی نوشت: مراسم استقبال از نخستین پرواز آنادولوجت به ارومیه با حضور مسئولان استان آذربایجان غربی ایران و معاون سرکنسولگری ترکیه در ارومیه برگزار شد.

به گزارش نای قلم، نخستین پرواز هواپیمایی «آنادولوجت» ترکیه به شهر ارومیه طی مراسمی با حضور شماری از مسئولین استان آذربایجان غربی ایران و معاون سرکنسولگری ترکیه در ارومیه بر زمین نشست.

در مراسم استقبال از نخستین پرواز آنادولوجت به ارومیه، آیدین رحمانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، حسین بخشایشی رییس شورای شهر ارومیه، جلیل جباری مدیر کل میراث فرهنگی آذربایجان غربی، نائل قراملکی مدیر کل فرودگاه های آذربایجان غربی، آکین داغ‌وور معاون سرکنسول و ارسین اوزدمیر رایزن تجاری سرکنسولگری ترکیه در ارومیه شرکت کردند.

گفتنی است، روابط عمومی شرکت خطوط هوایی ترکیه «ترکیش ایرلاینز» امروز اعلام کرد که هواپیمایی «آنادولوجت» از برندهای زیر مجموعه این شرکت در راستای گسترش شبکه هوایی خود شهر ارومیه، مرکز استان آذربایجان غربی ایران را به عنوان مقصد جدید به فهرست پروازهای خود افزوده است.

بر این اساس، این پرواز دوبار در هفته به طور رفت و برگشت از فرودگاه صبیحه گؤکچن استانبول به مقصد فرودگاه ارومیه انجام خواهد گرفت.

نخستین پرواز این مسیر هوایی ساعت ۱۲.۵۵ امروز از فرودگاه صبیحه گؤگچن استانبول به ارومیه صورت پذیرفته است. پرواز به مقصد استانبول نیز در ساعت ۱۷.۳۵ دقیقه به وقت ایران انجام خواهد گرفت.

بدین ترتیب تعداد مقصدهای بین المللی خطوط هوایی آنادولوجت ترکیه به ۲۰ مقصد رسید.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا