اخبار
کد خبر : 12289 ۱۳۹۹/۱۲/۲۰   ۱۷:۰۱:۰۶

فرمانده انتظامی استان:
تریلی حامل کالای قاچاق 16 میلیاردی به مقصد نرسید

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف کالای قاچاق به ارزش 16 میلیارد ریال در انتظامی شهرستان پلدشت خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالاو ارز و در پی خبر واصله مبنی بر حمل محموله ترانزیتی غیر قانونی توسط یک دستگاه تریلی به سمت شهرستان پلدشت موضوع به صورت ویژه در دستور کارعوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و با به کارگیری منابع خبری و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، موفق شدند تریلی مذکور را در سطح شهر شناسایی و پس از بررسی مدارک، آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان افزود: در بازرسی از تریلی توقیف شده؛ تعداد 607 کارتن لیوان تزئینی به تعداد 43 هزار و 704 و 368 کارتن سینی فلزی به تعداد 16 هزار و 560 عدد که میزان وزن بار مکشوفه طبق مدارک گمرکی 19 هزار و 632 کیلوگرم و چهار پالت الکترو موتور گیر بوکس به وزن سه هزار و 55 کیلوگرم و یک پالت یرق آلات پلاستیکی به وزن 224 کیلوگرم کشف و ضبط  شد.

این مقام ارشد انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه 16 میلیارد و 220 میلیون ریال بوده که در این خصوص یک دستگاه تریلی توقیف و یک نفر متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

کد خبرنگار: 983125

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا