Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12281 ۱۳۹۹/۱۲/۱۹   ۲۱:۱۲:۴۶

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خبر داد؛
پایان جولان سارق حرفه ای در ارومیه

 

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری سارق حرفه ای سیم های کابل برق در شهرستان ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسن‌خانی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم های کابل برق در ارومیه، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری 16 این شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتي و با به کار گیری منابع خبری و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، موفق شدند یک سارق حرفه ای را در این خصوص شناسایی و طی عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهم در بازجویی های به عمل آمده به 31 فقره سرقت سیم کابل برق معترف شد، افزود: در بازرسي از مخفيگاه اين سارق ، تعداد زيادي اموال مسروقه از قبیل 900 متر سیم کابل، 24 عدد پنجره دوجداره، یک عدد دستگاه چمن زنی، یک دستگاه بالابر، سه دستگاه پروژکتور، قالب بتنی و یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز كشف شد.

حسن خانی با بيان اينكه كارشناسان ارزش اموال مسروقه را سه ميليارد ريال برآورد كرده‌اند، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

کد خبرنگار: 983125

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا