اخبار
کد خبر : 1228 ۱۳۹۴/۰۹/۲۴   

اخبار کوتاه انتظامی

دستگیری سارق حرفه‌ای با 14 فقره سرقت در ارومیه

فرمانده انتظامی ارومیه از دستگیری سارق حرفه‌ای محتویات داخل خودرو با 14 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، حسین صمدپور در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت محتویات داخل خودرو در ارومیه، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام یک‌سری اقدامات اطلاعاتی موفق شدند سارق را شناسایی کنند، در استعلام های صورت گرفته مشخص شد که متهم مذکور از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.

صمدپور ادامه داد: پس از شناسایی مخفیگاه متهم ماموران به صورت نامحسوس وی را تحت نظر قرار داده و شب گذشته حین سرقت از یک خودرو دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به 14 فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کرد، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهم مقداری اموال مسروقه کشف شد

صمدپور گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

توقیف خود‌روی پاترول با 25 میلیون ریال خلافی در خوی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه خودروی پاترول با 25 میلیون ریال خلافی در شهرستان خوی خبر داد.

به گزارش نای قلم، علی سعیدی در گفت و گویی اظهار کرد: ماموران پلیس راهور شهرستان خوی حین گشت‌زنی در سطح حوزه استحفاظی، یک دستگاه خودروی پاترول را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی، متوقف کردند.

وی افزود: در استعلام صورت گرفته، مشخص شد که این خودرو دارای، 25 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده است که با روشن شدن این امر خودرو برای پرداخت دیون دولتی و سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

توقيف پژو با 40 ميليون ريال خلافي در اروميه 

رئیس پلیس راهور فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: خودروی پژو پارس با 40 میلیون ریال خلافی روانه پارکینگ شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ علی سعیدی ماموران پلیس راهور شهرستان ارومیه حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، یک دستگاه خودروی پژو پارس را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی، متوقف کردند.

وی افزود: با استعلام از پلیس راهور استان، مشخص شد این خودرو 40 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده دارد و به همین دلیل این خودرو توقیف و به پارکینگ منتقل شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا