Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12278 ۱۳۹۹/۱۲/۱۹   ۱۹:۲۲:۰۷

فردا؛
ثبت‌نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر و روستا در آذربایجان غربی آغاز می‌شود

 

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شورا‌های اسلامی شهر‌ها از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ٢٠ اسفند ١٣٩٩ آغاز و تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ٢۶ اسفند ١٣٩٩(به مدت ۷ روز) ادامه می‌یابد.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی در در آیین تجلیل از تسهیلگران نمونه طرح توان افزایی و تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی اظهار کرد: تدابیر لازم از طرف وزارت کشور برای ثبت‌نام الکترونیکی داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا اندیشیده شده است و کاندیداها می‌توانند با نصب نرم‌افزار معرفی شده توسط وزارت کشور در گوشی تلفن همراه خود و یا رایانه شخصی در این انتخابات ثبت‌نام کرده و تنها برای تایید نهایی ثبت‌نام در فرمانداری‌ها حضور پیدا کنند.

وی از تمام صاحب نظران، فعالان سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی و به ویژه بانوان برای ثبت‌نام و حضور در این انتخابات دعوت کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی در ادامه سخنان خود با اشاره به اجرای طرح توان‌افزایی و تاب‌آوری اجتماعی در جوامع محلی در مناطق حاشیه‌نشین و آسیب‌پذیر شهری و روستایی در استان گفت: اجرای این طرح در کاهش معضلات و آسیب‌های اجتماعی موثر بوده است.

مصطفوی طرح توان افزایی و تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی، با اشاره به موقعیت خاص جغرافیایی و زندگی پیروان اقوام و ادیان مختلف در استان اظهار داشت: این شرایط ویژه موجب شده با معضلات مختلف اجتماعی در استان روبرو باشیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی تصریح کرد: تسهیلگران فعال در این طرح در شرایط کرونایی با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و ایثارگرانه این طرح را اجرا کردند.

وی ادامه داد: بدون شک اجرای طرح توان افزایی و تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی در مناطق حاشیه نشین و آسیب پذیر شهری و روستایی در کاهش معضلات و آسیب های اجتماعی موثر خواهد بود.

مصطفوی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شیوع بیماری کرونا در کشور در یکسال گذشته و فراز و فرودهای این کنترل این بیماری در این یکسال، گفت: با اجرای طرح های فاصله گذاری هوشمند و اجرای دستورالعمل های بهداشتی در شرایط ثبات این بیماری قرار داریم و امیدواریم مردم با احترام به اجرای محدودیت ها و رعایت دستورالعمل های بهداشتی و نرفتن به سفر در ایام نوروز بتوانیم مانع از شیوع گسترده این بیماری در جامعه بشویم. 

مدیر کل امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی نیز در این مراسم گفت: این طرح در راستای اجرایی سازی ماده ۱۰۱ قانون برنامه ششم توسعه تحقق بند ۱۲ از اولویت های تخصصی رییس جمهور در امور زنان و خانواده و اجرای یکی از برنامه های پیش بینی شده در سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده استان تنظیم و اجرایی می شود.

پریسا علیلو هدف اهداف این طرح را ارتقای آگاهی سطح سلامت روانی و جسمانی و اجتماعی زنان و خانواده ها و افزایش تاب آوری اجتماعی خانواده ها در مقابل آسیبهای اجتماعی و توسعه مشارکت در امور شهری و ارتقای فرهنگ شهرنشینی و کاهش آسیبهای اجتماعی عنوان کرد.

وی با اشاره به اجرای طرح توان افزایی و تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی در مناطق حاشیه نشین و آسیب پذیر شهری و روستایی ۱۲ شهرستان استان افزود: در گام اول این طرح تسهیلگران تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی را آموزش دیدند و در گام دوم با ورود این تسهیلگران به جامعه به توان افزایی گروه های هدف و ارتقا تاب آوری اجتماعی پرداختند.

علیلو گفت: در اجرای این طرح ۶۰۰ نفر از اعضای جوامع محلی ساکن در ۲۵ محله کم برخوردار به مدت ۶۰ ساعت آموزش های لازم را فرا گرفتند.

در پایان این مراسم از تسهیلگران نمونه این طرح تجلیل شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا