Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1227 ۱۳۹۴/۰۹/۲۴   

نگرش عملي به توسعه زيرساخت هاي صنعت گردشگري شهر اروميه

مدير كل راه و شهرسازي آذربایجان غربی گفت: دسترسي به حمل و نقل آسان به عنوان اصلي ترين زيرساخت توسعه صنعت گردشگري شهر اروميه بايد در برنامه ريزي هاي شهري نگرش عملي داشته باشيم.

به گزارش نای قلم، داريوش نصر امروز در ديدار اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار اروميه اظهار کرد: شهر اروميه به عنوان يكي از باغ شهرهاي زيباي كشور از ظرفيت و پتانسيلهاي بسياري براي توسعه صنعت گردشگري برخوردار بوده و استانداردسازي شبكه حمل و نقل در تحقق اين امر تاثير گذار است.

وی با تاكيد بر حفظ و صيانت از باغات اطراف شهر اروميه گفت: عمران شهري بايد متوازن با حفظ و نگهداري از محيط زيست به ويژه فضاي سبز بي نظير شهر اروميه شكل بگيرد.

مدير كل راه و شهرسازي آذربایجان غربی با بيان اينكه نگاه فرابخشي در تهيه طرح هاي تفصيلي بايد تعريف شود، گفت: تهيه و تنظيم طرح هاي تفصيلي در برنامه زمانبندي دقيق و عملياتي در دستور كار حوزه معماري و شهرسازي اين اداره كل قرار گرفته است.

نصر به حركت در محور حقوق شهروندي و رعايت حق مردم در تصميم گيريهاي شهري اشاره كرد و گفت: فلسفه وجوي اداره كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي خدمت به مردم است و تلاش مي كنيم نواهاي خوش خدمت به گوش مردم شهر اروميه برسد.

مدير كل راه و شهرسازي آذربايجان غربي از برگزاري جلسات كميته هاي فني شهرسازي به شكل هماهنگ و منظم در راستاي حل مسائل و مشكلات مديريت شهري خبر داد و افزود: سعي ميكنيم چشم اندازهاي مشترك مجموعه راه و شهرسازي استان و مديريت شهري را در آينده نزديك جامعه عمل بپوشانيم.

نصر تصريح كرد: ساماندهي بافت فرسوده شهر اروميه، راه اندازي ايستگاه هواشناسي در گردنه هاي استان، پيگيري ويژه اتمام طرح هاي ملي ساخت آزادراه اروميه- تبريز و راه آهن مراغه –اروميه، پيشروي منسجم و هماهنگ مكاتبات اداري مجموعه راه و شهرسازي استان با مديريت شهري، حفظ و صيانت از محيط زيست شهر اروميه و تحقق شهروند محوري در حوزه شهرسازي را از اولويت هاي كاري اين اداره كل است.

همچنين شهردار اروميه به همراه اعضاي شوراي اسلامي شهر اروميه در اين ديدار پيشنهادات و نظرات خود را در حوزه راه و شهرسازي بيان كردند .

تاكيد بر مديريت زمان در تهيه و اجراي طرح هاي تفصيلي، نگاه ويژه به احياي بافت فرسوده شهر اروميه، استانداردسازي ورودي و خروجي شهرها، مديريت يكپارچه در حفظ و صيانت از باغات اطراف شهر اروميه و گسترش فضاي سبز شهري، عزم راسخ براي توسعه متراكم سازي و بلند مرتبه سازي ساخت و سازهاي شهري، اتحاد همگاني براي تامين مسكن جوانان، برخورد قاطع با ساخت و سازهاي غير مجاز و متجاورزان به حريم شهري و جاده ها، ارائه راهكارهاي كارآمد در امر جلوگيري از توسعه بي رويه روستاهاي اطراف شهر اروميه و هم انديشي دستگاه هاي اجرايي براي جلوگيري از تصرف اراضي ملي و دولتي از مهمترين موضوعاتي بود كه از سوي اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار اروميه مطرح شد.

در پايان اين مراسم رئيس شوراي شهر اروميه و نيز شهردار اروميه به طور جداگانه با اهداي تقدير نامه به مديركل راه و شهرسازي استان، انتصاب وي را تبريك گفتند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا