اخبار
کد خبر : 1225 ۱۳۹۴/۰۹/۲۴   

اخبار ورزشی

تراکتورسازی طلسم استقلالی‌ها را می‌شکند

تراکتورسازی تبریز بعد از ناکامی برابر استقلال خوزستان و استقلال تهران برابر سومین تیم استقلالی لیگ برتر فوتبال کشور قرار می‌گیرد.

در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور تیم تراکتورسازی تبریز در اهواز مهمان استقلال این شهر است.

تراکتورسازی در اولین بازی خود با سرمربی جدیدش امیر قلعه‌نویی برابر استقلال تهران به تساوی بدون گل دست یافت. سرخپوشان تبریزی در اوایل فصل نیز برابر استقلال خوزستان در تبریز به تساوی رسیده بودند تا در هفته پایانی دور رفت به مصاف سومین استقلالی لیگ برتر از دیار اهواز بروند.

تراکتورسازی تبریز با تساوی برابر استقلال تهران تنها یک امتیاز نصیبش شد که تاثیری در رده این تیم نداشته و نایب قهرمان دوره گذشته با 19 امتیاز همچنان در مکان نهم جدول قرار گرفت.

تراکتورسازی تبریز هر چند برابر تیم‌های استقلال خوزستان و تهران ناکام بود و به تساوی رسید، اما در سفر قبلی خود به اهواز برابر فولاد خوزستان به برتری دست یافته بود.

تیم بحران زده استقلال اهواز نیز در هشت بازی گذشته خود تنها یک تساوی برابر سپاهان کسب کرده و هفت بازی را واگذار کرده بود؛ تنها برد این تیم در هفته دوم برابر سیاه جامگان مشهد به دست آمده بود.

آبی‌پوشان اهوازی که امسال به لیگ برتر صعود کرده بودند، با 6 امتیاز در قعر جدول قرار داشته و اگر تغییری در روند امتیازگیری این تیم ایجاد نشود، شانس اول سقوط به دسته یک خواهند بود.

استقلال اهواز با هفت گل زده ضعیف‎ترین خط حمله و با 26 گل خورده ضعیف‎ترین خط دفاع را در اختیار خود دارد.

تراکتورسازی اوایل هفته برابر استقلال تهران بازی کرده بود و آخر هفته هم به مصاف تیم استقلال اهواز می‌رود و هفته آینده نیز در جام حذفی برابر استقلال تهران صف آرایی می‌کند تا روزهای آبی سرخپوشان در آستانه ورود به فصل زمستان را رقم بزند.

بازی تیم‌های تراکتورسازی تبریز با استقلال اهواز روز پنجشنبه 26 آذر در شهر اهواز برگزار می‌شود.

همت کنیم استقلال‌ها را می‌بریم

هافبک سرخ پوشان تبریزی اعتقاد دارد باید به امیرخان و بازیکنان تراکتور فرصت داده شود تا با یکدیگر هماهنگ شوند.

به گزارش "ورزش سه"، فردین عابدینی در مورد کسب تساوی مقابل استقلال گفت: بازی، بازی سختی بود جلوی تیمی بازی داشتیم که امسال خوب نتیجه گرفته و مهره‌های بسیار خوبی دارد ولی ما هم تراکتورسازی بودیم و چه کادرفنی چه بازیکنان تمام تلاششان را کردند که این بازی را ببریم ولی امتیازات تقسیم شد. به هر حال امیرخان هم تازه و قبل از بازی با استقلال سرمربی ما شدند و یک شوک مثبتی بود باید به او زمان بدهند و رفته رفته که بگذرد بچه ها بیشتر به شرایط تمرینی او عادت می‌کنند تراکتور تیم خوبی است از لحاظ فنی بالاست. بازیکنان خوبی دارد یک مربی مثل امیرخان کم داشت که بتواند با راهنمایی‌اش بچه‌ها را هدایت کند. همانطور که گفتم اگر زمان بگذرد بچه‌ها بیشتر با نحوه تمرینات امیرخان و کادرفنی آشنا شوند می‌توانیم در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

هافبک تراکتورسازی که قبلا هم در استقلال شاگرد امیر قلعه‌نویی بود مجددا در تراکتورسازی زیرنظر او کار می‌کند وی در این باره نظرش را اینگونه بیان می‌کند: من آن سالی که از استقلال برای خدمت سربازی به تراکتور آمدم، امیرخان اولین سالشان بود که به استقلال آمدند و من سال بعدش به دلیل قراردادی که داشتم به استقلال برگشتم و زیرنظر امیرخان کار کردم و خوشحالم که دوباره در تراکتور همراه او هستم. او واقعا به درد این تیم می‌خورد آن سال هم در استقلال با بودجه کمی که داشتیم توانست تیم را آسیایی کند. در کل امیرخان شوک مثبتی به تیم داده.

وی در مورد جدایی تونی اولیویرا از تراکتورسازی می‌گوید: تونی هم مربی بزرگ و آدم خوبی بود و برای ما و تراکتورسازی زحمت کشید و هواداران خاطره خوبی از او دارند. از آقای تونی تشکر می‌کنیم ان‎شاءالله مشکلی که برای همسرش پیش آمده و کمی ناخوش احوال است خوب شود تا آقای تونی هم به آرامش برسد. او برای ما زحمت کشید امیدوارم هرجا که هست موفق باشد.

بازیکن سرخپوشان تبریزی در مورد دیدار با استقلال اهواز در هفته پانزدهم از رقابت‌های لیگ‌برتر اینگونه توضیح می‌دهد: به هر حال ما بازی سنگینی با استقلال تهران داشتیم و بعد از آن فرصت کمی برای رویارویی با استقلال اهواز داریم و باید خوب تمرین کنیم و بچه ها همت کنند. به هر حال امیدوارم این بازی را ببریم و هوادارانمان را خوشحال کنیم.

 عابدینی در مورد دیدار استقلال تهران در جام‌حذفی می‌گوید: بازی است که حساس است چون باید یک برنده داشته باشد و ما صددرصد بازی قبلی‌مان را آنالیز می‌کنیم و با شناخت کافی به زمین وارد می‌شویم و تمام تلاشمان این است که بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

چند روز قبل بین این بازیکن و سروش رفیعی در تمرین تراکتورسازی درگیری پیش آمده بود وی در این‌باره اینگونه توضیح می‌دهد: این درگیری ها درشرایط تمرین و بازی می‌تواند برای هم‌تیمی‌ها به وجود بیاید، من و سروش هم رفیق‌های خوبی هستیم و هیچ مشکلی وجود ندارد.

عابدینی در پایان در مورد گروهی که در لیگ قهرمانان در آن قرار گرفته‌اند افزود: گروه بسیار سختی است و هر کدام از تیم‌ها در لیگ خودشان نتایج خوبی گرفته‌اند ولی تیم ما هم تیم جوانی است و مطمئنا با آقای قلعه‌نویی و تا شروع بازی‌های به کمک ایشان بسیار هماهنگ‌تر و بانظم‌تر خواهیم شد. امیدوارم امسال سال شروع موفقیت‌هایمان در آسیا باشد.

کسب مقام دوم کشوری کیک بوکسینگ کاران مهابادی

کیک بوکسینگ کاران مهابادی ، مقام دوم مسابقات کیک بوکسینگ کشوری را کسب کردند.

در این رقابت ها تیم مهاباد با 11 شرکت کننده توانست 10 مدال کسب کند که شامل 3 مدال طلا ، 6 مدال نقره و یک مدال برنز است.

 همچنین مهاباد در بخش تیمی حائز مقام دوم شد. ابراهیمیان ، مربی تیم کیک بوکسینگ مهابادگفت: 3 مدال آور طلای این مسابقات در رده های نوجوانان،جوانان و بزرگسالان حائزمقام اول شدند.

وی افزود: از شهرستان مهاباد ، در رده نوجوانان این مسابقات ، حامد قربانی در وزن 54- کیلوگرم / در رده جوانان ، محسن محمدی در وزن 64- کیلوگرم و عبدالکریم حسن پور در وزن 51- کیلوگرم ، و در رده بزرگسالان پژمان محمدی در وزن 60- ، رحمت فیضی در وزن 67- و سامان خوالی در وزن 100+ کیلوگرم همه ، مدال نقره را کسب کردندو مجید خوالی در رده بزرگسالان و در وزن 75- مدال برنز را بدست آورد.

گفتنی است در این رقابت ها احمد ابراهیمیان و شمال بالی از تیم مهاباد به عنوان داوران نمونه برگزیده شدند. رقابت های کیک بوکسینگ انتخابی کشوری در سبک اسپورت مدرن با حضور340 ورزشکار از استان های آذربایجان غربی ، آذربایجان شرقی ، کردستان و تهران به میزبانی ارومیه برگزار شد.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا