اخبار
کد خبر : 12248 ۱۳۹۹/۱۲/۱۵   ۲۰:۱۴:۴۹

نماینده ولی فقیه در استان:
مسوولان مشکل کمبود اقلام غذایی را در آذربایجان‌غربی حل کنند

 

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: مردم در فشار‌ اقتصادی هستند مسئولان اجرایی هرچه سریع‌تر مشکلات کمبود مواد غذایی را در استان حل کنند.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز در خطبه‌های نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: مسئولان اجرایی استان باید هرچه سریع‌تر مشکلات کمبود برخی اقلام غذایی از جمله تخم‌مرغ، مرغ و روغن را در استان رسیدگی کنند، زیرا مردم در فشار‌های اقتصادی هستند.

او با اشاره به سفر یک روزه رئیس قوه قضائیه به استان آذربایجان‌غربی گفت: حضور رییس قوه قضاییه در استان آذربایجان‌غربی سبب شد تا تصمیمات مهمی برای استان اتخاذ شود.

امام جمعه ارومیه با بیان اینکه مبارزه با فساد و برقراری عدالت می‌تواند اعتماد مردم را نسبت به نظام تقویت کند و نباید میان فقیر و غنی تبعیض قائل باشند، ادامه داد: مبارزه با فساد و ظلم باید در تمام رده‌های سازمان‌ها انجام گیرد لذا مسؤولان توجه مضاعفی به این موضوع داشته باشند.

نماینده، ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با تاکید بر اینکه بر مسئولان و مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی واجب است که از دستورات و فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کنند ادامه داد: هر زمان از فرمایشات رهبر انقلاب پیروی کرده‌ایم پیروزی و دستاورد بزرگی برای مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی کسب کرده‌ایم.

قریشی با اشاره به اینکه انسان باید کار‌های خود را با نام خداوند متعال شروع کند، بیان کرد: چرا که نام و یاد خداوند زندگی انسان را پربرکت و از گناهان پاک می‌کند.

امام جمعه ارومیه گفت: مسلمانان باید به فکر هم نوعان خود باشند و آن‌ها را فراموش نکنند لذا بر مسلمانان واجب است که از بهترین قسمت اموال خود را در راه خداوند انفاق و اهدا کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا