اخبار
کد خبر : 12239 ۱۳۹۹/۱۲/۱۳   ۲۱:۳۲:۰۶

بعد از ۲۳روز بلاتکلیفی؛
کامیون‌های حامل بنزین با رایزنی‌های ایران و عراق از مرز خارج شدند

 

فرماندار پیرانشهر گفت: با رایزنی‌های انجام شده کامیون‌های حامل مواد سۆخت مستقر در مرز تمرچین از طرف اقلیم کردستان اجازه تردد پیدا کردند.

به گزارش نای قلم، علی ترابی در گفتگویی اظهار کرد: با رایزنی‌های انجام شده کامیون‌های حامل مواد سوخت بنزین مستقر در مرز تمرچین در شهرستان پیرانشهر از طرف اقلیم کردستان اجازه تردد پیدا کردند و روند خروج آن‌ها به طرف اقلیم در حال انجام است.

او اضافه کرد: کامیون های براساس دپوی دو هفته‌ای کامیون‌های حامل مواد سوختی در مرز تمرچین با رایزنی‌های انجام شده از سوی کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در عراق، استاندار آذربایجان غربی و ناظران گمرک تمرچین و پیگیری‌های فرماندار پیرانشهر با مقامات اقلیم کردستان قرار شد این کامیون‌ها فعلا تا اطلاع ثانوی و طبق اعلام مسؤلین پایانه بر اساس استاندارد‌های اعلام شده از سوی اقلیم کردستان اجازه تردد از سمت پایانه مرزی تمرچین را داشته باشند.

ترابی ادامه داد: از سه هفته پیش ۲۵۹ کامیون حامل مواد سوختی در مرز تمرچین توقف کرده بودند که با مساعدت‌های استاندار آذربایجان غربی و سفر معاون سیاسی و امنیتی استاندار به این پایانه و با همکاری مسؤلان پایانه، مشکلات موجود رفع و از امروز ۱۲ اسفند ماه، تمامی کامیون‌های حامل سوخت از این پایانه اجازه تردد پیدا کردند و روند خروج آن‌ها به سمت اقلیم کردستان در حال انجام است.

فرماندار پیرانشهر تاکید کرد: تردد هرگونه کامیون حامل بنزین بدون داشتن مجوزات لازم و مدارک آنالیز ممنوع است.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا