Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12229 ۱۳۹۹/۱۲/۱۲   ۲۱:۵۷:۳۹

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان:
۶۷ شبکه مواد مخدر در آذربایجان غربی متلاشی شد

 

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: در نیمه دوم امسال، ۶۷ شبکه مواد مخدر در این استان شناسایی و متلاشی شده است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ شمس‌علی حق‌وردیان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در این زمینه، شش هزار و ۶۱۱ نفر دستگیر شده اند که از این تعداد چهار هزار و ۸۸۴ نفر مربوط به قاچاقچیان مواد مخدر، توزیع‌کننده و معتادان هستند.

وی افزود: یک هزار و ۲۳۰ میلیارد ریال نیز از اموال، دارایی ها و مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف و ضبط شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴۰ درصد افزایش یافته است.

حق‌وردیان ادامه داد: در این رابطه ۲۸۳ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت از قاچاقچیان نیز توقیف شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

وی با اشاره به اینکه وظیفه پلیس مبارزه با مواد مخدر مقابله، مبارزه با تولید و توزیع و قاچاق است، تصریح کرد: در این بازه زمانی، ۲ هزار و ۴۰۲ کیلوگرم انواع مواد مخدر در این استان کشف و ضبط شد.

به گفته حق‌وردیان این میزان کشفیات نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۱ درصد افزایش دارد.

وی اضافه کرد: بیشترین ماده مخدر کشف شده طی این مدت، تریاک بوده که به میزان یک هزار و ۶۳۱ کیلوگرم از قاچاقچیان کشف و ضبط شده است.

حق‌وردیان اظهار داشت: همچنین در نیمه دوم امسال، ۲۳ هزار و ۷۵۰ عدد انواع قرص روانگردان در استان کشف و ضبط شده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: در این مدت ۷۰۹ فقره طرح مقابله با مواد مخدر در قالب طرح محورهای مواصلاتی، ارتقای امنیت اجتماعی، کنترل اطراف مدارس در استان اجرا شده است.

وی اظهار داشت: این میزان اجرا و موفقیت طرح های مبارزه با مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۸۱ درصد افزایش یافته است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان‌غربی گفت: بیشترین کشفیات مواد مخدر از پایانه مرزی بازرگان ماکو انجام شده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا