اخبار
کد خبر : 12209 ۱۳۹۹/۱۲/۱۰   ۲۱:۲۴:۳۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان:
سومین محموله واکسن کرونا وارد آذربایجان‌غربی شد

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: سومین محموله واکسن کرونا امروز وارد آذربایجان‌غربی شد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در مرحله اول 360 دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و 75 دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع 435 دوز واکسن با اولویت افراد شاغل در بخش های آی سی یو بیمارستان ها تزریق شد.

وی با اشاره به مرحله اول دریافت واکسن در استان، افزود: در مرحله اول ۳۶۰ دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و ۷۵ دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع ۴۳۵ دوز واکسن با اولویت افراد شاغل در بخش های آی سی یو بیمارستان ها تزریق شد.

آقازاده در خصوص مرحله دوم دریافت واکسن کرونا، اعلام کرد: در مرحله دوم ۲ هزار و ۴۸۵ دوز واکسن برای استان و  ۳۰۵دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد که در مجموع ۲ هزار و ۷۹۰ دوز واکسن توسط آذربایجان‌غربی دریافت شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان ادامه داد: در مرحله سوم دریافت واکسن، یک هزار و ۳۴۵ دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و ۲۱۰ دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی دریافت شد و در مجموع یک هزار و ۵۵۵ دوز واکسن کرونا در استان دریافت شد.

آقازاده با اشاره به تعداد واکسن دریافتی استان خاطرنشان کرد: تاکنون چهار هزار و ۷۸۰ دوز واکسن کرونا به آذربایجان‌غربی تحویل داده شده است که از این تعداد چهار هزار و ۱۹۰ دوز واکسن برای دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی و ۵۹۰ دوز واکسن برای دانشکده علوم پزشکی خوی است و همچنان کادر درمان در اولویت دریافت واکسن هستند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا