اخبار
کد خبر : 1220 ۱۳۹۴/۰۹/۲۴   

متهم به قتل بانوی عکاس ارومیه‌ای دستگیر شد

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی گفت: متهم به قتل بانوی عکاس ارومیه‌ای دستگیر شد.

به گزارش ناي قلم، سرهنگ سامان غنی زاده امروز در مصاحبه با خبرنگاران اظهار كرد: قتل با انگيزه قبلي نبوده و متهم این قتل بعد از بازجویی‌های تخصصی به عمل انتسابی اقرار کرد.

وي افزود: 12 روز قبل یک بانوی عکاس ارومیه ای در خیابان مدرس داخل عکاسی با ضربات چاقوی یک نفر زخمی شده و در حین انتقال به بیمارستان امام خمینی (ره) بر اثر جراحت وارده و خونریزی داخلی فوت کرد.

غني‌زاده اضافه کرد: ماموران در پی این حادثه با بررسی صحنه جرم و جمع آوری دلایل و مدارک موجود و بازبینی محتویات دوربین‌های مدار بسته داخل و بیرون مغازه مشخصات ظاهری ضارب را شناسایی کردند.

وی اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را با هماهنگی قضایی و با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌های فنی و اطلاعاتی به طور شبانه روزی در دستور کار خود قرار دادند.

غنی زاده گفت: ماموران پلیس آگاهی با استفاده از بانک اطلاعاتی پلیس، آدرس و محل سکونت فرد ضارب را با هویت مشخص شناسایی کرده و با اخذ نیابت قضایی پس از 48 ساعت مراقبت شبانه روزی متهم نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی اظهار کرد: متهم به این قتل اعتراف کرده است که مقتوله در مغازه عکاسی تنها بوده و وی قصد تعرض به مقتوله را داشته که با مخالفت، سر و صدا و فریاد بانوی عکاس مواجه شده و برای رهایی از دست وی یک ضربه چاقو وارد کرده و از مغازه فرار کرده است.

غني‌زاده اضافه کرد: متهم به این قتل پس از تکمیل پرونده با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

انتهای پیام /


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا