Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12194 ۱۳۹۹/۱۲/۰۹   ۲۰:۱۱:۵۷

رئیس پلیس راهور استان:
ممنوعیت‌های تردد خودرویی در آذربایجان غربی اجرا می‌شود

 

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: تردد خودروها با پلاک غیربومی در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی کرونا در استان ممنوع است.

به گزارش نای قلم، سرهنگ فرمانی در خصوص وضعیت تردد خودروها با توجه به وضعیت جدید شهرستان های تابعه استان در گفتگوی خبری اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی وضعیت کرونا شهرهای (چالدران و پلدشت) آبی، در شهرهای (ارومیه، نقده، اشنویه، خوی و ماکو) نارنجی و شهرهای (سلماس، پیرانشهر، تکاب، میاندوآب، چایپاره، سردشت، مهاباد، بوکان، شاهین دژ و شوط) از تاریخ ۹ اسفند ماه به صورت زرد اعلام شده است.

او افزود: لذا برابر اعلام محدودیت‌های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، تردد خودروها با پلاک غیربومی در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و همچنین تردد خودروها با پلاک بومی شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی در شهرستان‌های با وضعیت زرد ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود.

رئیس پلیس راهور استان تصریح کرد: تردد خودروها در تمام شهرستان‌ها با هر وضعیتی از ساعت ۲۱۰۰ الی ۰۳۰۰ ممنوع است.

فرمانی بیان کرد: محدودیت تردد بهترین و ارزان‌ترین شیوه کنترل این ویروس شناخته شده است که توسط ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی استان به صورت جدی کنترل می‌شود. کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا