اخبار
کد خبر : 12193 ۱۳۹۹/۱۲/۰۹   ۲۰:۰۷:۲۴

فرمانده انتظامی استان خبر داد؛
تریاک با طعم سیب‌زمینی در ارومیه

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف 136 کیلوگرم تریاک از داخل بار سیب‌زمینی در ایستگاه شهید کلانتری این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم‌نیا در گفتگوی خبری اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ارومیه در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت اعضای باندی در زمینه قاچاق مواد مخدر با خودروی باری در قالب بار سیب‌زمینی از شرق کشور، رسیدگی به موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

وی در ادامه افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و استقرار در ایستگاه شهید کلانتری و پایش خودروهای عبوری، موفق به شناسایی خودروی مورد نظر شدند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه ماموران با شگردهای خاص پلیسی و تعقیب و مراقبت های لازم، پس از ورود خودرو به داخل شهرستان ارومیه و حین تحویل بار، طی یک عملیات منسجم پلیسی پنج متهم دستگیر، خودروی باری و یک دستگاه سواری پژو 405 را توقیف کردند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروهای مذکور 136 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

خرم نیا در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مراجع قضائی، از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موارد مشكوک به ويژه در زمينه توزيع انواع مواد مخدر، مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

کد خبرنگار: 983125

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا