اخبار
کد خبر : 1219 ۱۳۹۴/۰۹/۲۴   

پاسخ حسینی صدر به اظهارات کوچک‌زاده: «ادب مرد به ز دولت اوست »

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی به اظهارات کوچک‌زاده پاسخ داد و گفت: بزرگترین کفر این است که یک نفر خود را مومن‌تر و ولایت‌مدار تر از بقیه بداند.

به گزارش ناي قلم به نقل از ایسنا‌، موید حسینی صدر در جلسه امروز مجلس در واکنش به اظهارات مهدی کوچک زاده توضیح داد: دیروز در مورد مناطق آزاد صحبت کردم که پول کشور را پمپاژ می‌کنند و ناراحت بودم از اینکه شهر من از غافله توسعه عقب می‌ماند در همین حین یکی از نمایندگان‌، آقای پیرموذن ،‌ گفتند استعفا بده! من جواب ایشان را دادم قصدم کسی دیگر نبود اما امروز یکی از همکاران محترم ناراحت شده بود.

او ادامه داد: در مورد حمایت از دولت و دولت قبل نیز باید بگویم هرجا پیرو خط رهبری بودند وظیفه شرعی ماست که حمایت کنیم حضرت امام و رهبری نیز فرمودند مجلس جای سخنان حکیمانه است. رهبری نیز در صحبت‌های مختلف گفته‌اند من از دولت حمایت می‌کنم مگر جایی که نیاز به تذکر و ارشاد است.

حسینی صدر تاکید کرد: اگر از موضوعی ناراحتیم هیچ کس را به آمریکایی بودن متهم نکنیم که سعدی شیرین سخن می‌گوید «ادب مرد به ز دولت اوست».

به گزارش ایسنا،‌ در جلسه علنی روز گذشته موید حسینی صدر در پاسخ به صحبت پیرموذن که گفته بود استعفا بده‌، این مساله را مطرح کرده بود که «استعفا مال بزدلان است». امروز نیز در جلسه مجلس مهدی کوچک زاده که اخیرا استعفای پرحاشیه خود را به هیات رئیسه تقدیم کرده به این مساله واکنش نشان داد و برخی از نمایندگان را حامی همه دولت‌های روی کار دانست.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا