اخبار
کد خبر : 12180 ۱۳۹۹/۱۲/۰۷   ۲۲:۵۳:۱۴

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:
قیمت مرغ همان 20400 تومان است

 

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: قیمت گوشت مرغ برای مصرف کننده همان 20 هزار و 400 تومان است.

به گزارش نای قلم، غلامرضا بابایی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: نیاز استان به گوشت مرغ روزانه بین 205 الی 230 تن است که میانگین تولید استان نیز 218 تن است.

وی افزود: فروش با قیمت بالا تخلف محسوب و با متخلفان مطابق قانون نظام صنفی به جد برخورد می‌شود.

بابایی اضافه کرد: از 15 بهمن تا کنون در خصوص تنظیم بازار عرضه و فروش گوشت مرغ 870 مورد بازرسی انجام و 83 پرونده تخلف صنفی به ارزش بیش از 17 میلیارد و 572 میلیون ریال تشکیل شده است که جهت رسیدگی بیشتر و صدور حکم نهایی به سازمان تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

رییس سازمان صمت استان با اشاره به نظارت کامل عملکرد مرغداری ها و گشتارگاه های استان اذعان کرد: در راستای نظارت و بازرسی بر عملکرد مرغداری ها و گشتارگاه های استان پنج فقره پرونده تخلف صنفی با ارزش بیش از 15 میلیارد و 463 میلیون ریال و 2 فقره پرونده تخلف صنفی برای گشتارگاه های مرغ به ارزش بیش از 12 میلیارد و 210 میلیون ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

بابایی عنوان کرد: یکی از دلایل کمبود گوشت مرغ در سطح عرضه خروج غیرقانونی مرغ زنده و کشتار شده به مقصد استان های دیگر با قیمت بالاتر است که با هماهنگی نیروی انتظامی در صورت مشاهده حمل و نقل بدونه مجوز بهداشتی و غیر قانونی با عاملان برخورد می‌شود.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تصریح کرد: روزانه 70 الی 80 تن تخم مرغ نیاز استان است که در حال حاضر با تلاش همکاران و فعالان صنف تخم مرغ فروشان به تعادل و ثبات نسبی رسیده ایم.

بابایی اضافه کرد: در خصوص تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم هیچ مشکلی وجود ندارد و این اقلام به حد کافی و نیاز ذخیره سازی شده است و درحال حاضر بیش از پنج هزار و 862 تن برنج سفید و 25 هزار و 57 تن شکر سفید و غیره ذخیره سازی شده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا