اخبار
کد خبر : 12153 ۱۳۹۹/۱۲/۰۴   ۱۷:۳۳:۲۸

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه:
۱۰۰ درصد بنزین توزیعی در ارومیه با استاندارد یورو ۴ است

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ارومیه گفت: در تمام جایگاه‌های عرضه فرآورده‌های نفتی کلانشهر ارومیه بنزین با استاندارد یورو ۴ توزیع می‌شود.

به گزارش نای قلم، احمد مجرد امروز در دیدار با سرپرست فرمانداری ارومیه اظهار کرد: با توزیع این فرآورده سازگاز با محیط زیست از آلاینده‌های زیست محیطی در کلانشهر ارومیه به شدت کاسته شده و امیدواریم مسئولان امر با کنترل سایر مولفه‌های تاثیرگذار در آلودگی هوا اعم از خودروهای فرسوده و صنایع شاهد هوای پاک برای شهر و استانمان باشیم.

مجرد با تشریح کنترل آلاینده‌های زیست محیطی، به کاهش میزان گوگرد در نفت گاز توزیع شده از ۷۰۰۰ پی‌پی‌ام به ۵۰ پی‌پی‌ام اشاره کرد و گفت: نقش کاهش میزان گوگرد در نفتگاز یورو ۴ و ۵ در میزان آلاینده‌های زیست محیطی بسیار تاثیر گذار است.

مدیر منطقه ارومیه تصریح کرد: در حال حاضر ۱۰۰ درصد نفت گاز و ۷۰ درصد بنزین توزیع شده در بخش حمل‌ونقل در سطح مرکز و شهرهای شمال استان آذربایجان غربی از نوع یورو ۴ است.

در این دیدار، سرپرست فرمانداری ارومیه با قدردانی از سوخت‌رسانی مطلوب به همه آحاد مصرف کننده و به خصوص نیروگاه‌ها و ایجاد سامانه‌های الکترونیکی ارائه خدمات به مشتریان گفت: نقش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در افزایش رضایت‌مندی مردم و امید آفرینی بسیار مهم است.

رسول مقابلی با تاکید بر اجرای دستورعمل‌های بهداشتی در جایگاه‌ها، افزود: افزایش میزان نظارت بر عملکرد جایگاه‌های عرضه سوخت و همچنین نقش مردم در اجرای دستورعمل‌های بهداشتی به هنگام مراجعه به جایگاه‌ها می‌تواند کمک شایانی در کنترل بیماری کووید ۱۹ کند.

در این ملاقات اختصاصی که با حضور مدیر منطقه با همراهی روسای روابط عمومی و ناحیه مرکزی ارومیه برگزار شد، مدیر منطقه ارومیه گزارش کاملی از وضعیت ذخیره‌سازی و سوخت‌رسانی به کلیه بخش‌های مصرف ارائه کرد.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا