اخبار
کد خبر : 12149 ۱۳۹۹/۱۲/۰۳   ۲۱:۴۰:۳۶

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
فروشنده قرص‌های غیرمجاز نقره داغ شد

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه خودروی سواری آزرا و کشف 150 هزار عدد قرص غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال در شهرستان ماکو خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پي کسب اخبار واصله مبني بر نگهداري، خريد و فروش و حمل اقلام دارويي غيرمجاز توسط راننده سواری آزرا در ماکو، رسیدگی به موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي و پس از هماهنگي با مراجع قضائي، مأموران موفق شدند در يك عمليات غافلگيرانه، فروشنده اصلي قرص هاي غير مجاز را حین بارگیری و فروش به یک کامیون ترانزیت دستگير كنند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه از خودروی مذکور بيش از 150 هزار عدد قرص غیرمجاز كشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام دارويي مکشوفه، یک میلیارد و 600 ميليون ريال برآورد شده است.

خرم نیا در پايان با اشاره به دستگيري 2 نفر در اين رابطه، خاطرنشان کرد: متهمان با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

*انهدام باند سارقان خودرو در بوکان

فرمانده انتظامی استان همچنین از انهدام باند سارقان خودرو به ارزش 10 میلیارد ریال در شهرستان بوکان، خبر داد.

خرم نیا اظهار داشت: در راستای مبارزه با سرقت، با همکاری خوب شهروندان و تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی شهرستان "بوکان"، موفق به شناسایی افرادی شدند که در سرقت خودرو به صورت باندی نقش داشتند.

وی افزود: پس از رصد و بررسی تخصصی اخبار واصله و هماهنگی های قضائی، طی عملیات های مستمر، تعداد شش دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه موتورسیکلت و 2 دستگاه موتور باز شده خودروی سواری کشف و در این رابطه هفت نفر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی با اشاره به اینکه ارزش اموال مسروقه کشف شده 10 میلیارد ریال بوده و پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضائی شدند، ادامه داد: سارقان از نقاط مختلف کشور اقدام به سرقت اموال مذکور و انتقال آن به شهرستان بوکان کرده بودند.

این مقام انتظامی در پایان گفت: شهروندان حین ترک وسیله نقلیه از بالا بودن شیشه ها و قفل بودن درب ها مطمئن شده و ضمن استفاده از قفل و تجهیزات ایمنی از رها کردن خودرو در نقاط خلوت خودداری کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا