Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12134 ۱۳۹۹/۱۱/۳۰   ۲۲:۳۷:۳۱

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
انهدام باند سارقان خودرو در بوکان

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از انهدام باند سارقان خودرو به ارزش ۱۰میلیارد ریال در بوکان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگویی اظهار کرد: در راستای مبارزه با سرقت، با همکاری خوب شهروندان و تلاش شبانه روزی ماموران انتظامی بوکان موفق به شناسایی افرادی شدند که در سرقت خودرو به صورت باندی نقش داشتند.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های فنی، ماموران با هماهنگی مراجع قضایی طی عملیت‌های مستمر تعداد شش دستگاه خودروی سواری و چهار دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه موتور باز شده سواری کشف و موفق شدند هفت سارق حرفه ای سابقه دار را در این خصوص شناسایی و دستگیر کنند.

خرم نیا با بیان اینکه ارزش اموال مسروقه به ۱۰میلیارد ریال برآورد شده است، اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

*مدیر کانال انتشاردهنده فیلم کودک‌آزاری در ماکو دستگیر شد

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: فردی که اقدام به انتشار فیلم کودک‌آزاری در فضای مجازی در یکی از کشورهای همسایه کرده بود، با تلاش ماموران انتظامی ماکو شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ اکبر نصرتی با اشاره به اینکه افرادی در صفحات کانال و شبکه‌های اجتماعی جهت افزایش تعداد مخاطبان، اقدام به چنین محتوای بی اساس و کذب می کنند، افزود: در بررسی‌های کارشناسی مشخص شد فیلم منتشر شده مربوط به کشور ترکیه بوده که با انتشار و انتساب آن به یکی از شهرهای استان موجب رنجش خاطر و احساسات مردم شده بود.

وی اضافه کرد: با تلاش و اقدامات تخصصی و فنی، مدیر کانال انتشار دهنده شناسایی و دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: مردم از بازنشر مطالبی که از صحت و سقم آن اطمینان ندارند، خودداری کنند و هرگونه اخبار و اطلاعات مورد نیاز خود را از منابع و کانال‌های رسمی و معتبر پیگیری کنند.

نصرتی ادامه داد: کودک آزاری با هر هدفی طبق قانون جرم بوده و با خاطیان به طور جدی و قانونی برخورد خواهد شد.

*قاتل فراری کشاورز ارومیه‌ای در ۱۲ ساعت دستگیر شد

فرمانده انتظامی ارومیه گفت: قاتل  فراری کشاورز ۶۵ ساله منطقه بالانج ارومیه در ۱۲ ساعت دستگیر و تحویل مقام قضایی شد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ حسن شیخ نژاد در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع یک فقره قتل در باغ‌های روستای بالانج ارومیه، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی صورت گرفته برای دستگیری قاتل اظهار کرد: ماموران با بررسی صحنه جرم و اقدامات شناسایی، در کمتر از ۱۲ ساعت قاتل و محل اختفایش را شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی ارومیه ادامه داد: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، طی عملیاتی ضربتی این قاتل در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه سلاح سرد به کار رفته در قتل نیز از این فرد کشف شد.

طی هفته اخیر، همچنین یک قاتل خانوادگی در منطقه صومای برادوست ارومیه دستگیر  شده بود.

*شبکه سارقان حرفه‌ای میلیاردی در شاهین‌دژ متلاشی شد

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ گفت: با تلاش ماموران انتظامی، شبکه حرفه‌ای و میلیاردی سارقان اماکن خصوصی، سیم‌های کابل برق و مخابرات در این شهرستان شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ مجید عمران‌زاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: درپی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، سیم و کابل برق و مخابرات در سطح این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های فنی، با هماهنگی مراجع قضایی موفق شدند ۲ سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار را در این زمینه شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شاهین‌دژ اظهار داشت: در بازجویی‌ها، متهمان به ۱۴ فقره سرقت با همدستی سه نفر مالخر اعتراف کردند.

عمران زاده با بیان اینکه در بازرسی‌های به عمل آمده از مخفیگاه سارقان مقادیری اموال مسروقه به ارزش ۱۵ میلیارد ریال کشف شد، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

وی اظهار کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا