اخبار
کد خبر : 1212 ۱۳۹۴/۰۹/۲۳   

تلاش 67 گروه راهداری برای بازگشایی جاده های آذربایجان غربی

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: 67 گروه راهداری برای برفروبی، نمک پاشی و تیغ زنی در جاده های اصلی آذربایجان غربی از نیمه شب گذشته به دنبال بارش برف سنگین و کولاک شدید فعالیت می کنند.

به گزارش نای قلم، داریوش نصر در خصوص آخرین وضعیت جاده های استان اظهار کرد: گروه های راهداری از نیمه شب گذشته در پی بارش برف و کولاک شدید مشغول برفروبی، نمک پاشی و تیغ زنی هستند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر تردد در جاده های اصلی جریان دارد، افزود: عبور و مرو وسایط نقلیه در گردنه ها تنها با زنجیرچرخ امکان پذیر است.

نصر با تاكيد بر اينكه در اجراي عمليات راهداري زمستاني اولويت با بازگشايي به موقع راه هاي اصلي و فرعي و سپس راه هاي روستايي است، ادامه داد: عملیات برفروبی، نمک پاشی و تیغ زنی به شکل متناوب و در چندین نوبت در جاده های شهرستان های ارومیه؛ اشنویه، تکاب، سردشت، مهاباد، خوی، سلماس، ماکو و چالدران انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان با 700 پرسنل آماده خدمات رسانی مطلوب به مسافران است، تصریح کرد: هموطنان عزیز به منظور ارتقای سلامت سفرها از مسافرت های غیرضروری خودداری کنند.

نصر یادآور شد: مرکز مدیریت راه های اداره کل راه و شهرسازی استان با تلفن گویای 141 آماده پاسخگویی شبانه روزی به مردم بوده و پیام های هشداری و آخرین وضعیت جاده های استان از این مرکز اعلام می شود.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا