Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12117 ۱۳۹۹/۱۱/۲۹   ۲۰:۱۵:۱۱

اطلاعیه؛
هشدار به بهره‌برداران بخش کشاورزی برای پیشگیری از کاهش خسارت تغییرات دمایی

 

اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی، نسبت به ورود سامانه بارشی فعال به استان اطلاعیه صادر کرد.

به گزارش نای قلم، پیرو اطلاعیه اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی مبنی بر ورود سامانه بارشی فعالی به استان و پیامدهای آن طی روزهای جاری در راستای کاهش خسارت‌های احتمالی ناشی از افت دما و تند باد شدید، بهره‌برداران بخش کشاورزی استان تمهیدات و اقدامات لازم را به منظور جلوگیری از بروز خسارت احتمالی به محصولات زراعی و باغی، دامداری‌ها، مرغداری‌ها و گلخانه‌ها و ... به کار گیرند.

طبق نقشه‌های پیش‌بینی و پیش‌یابی موجود با فعالیت سامانه بارشی در استان از امروز دمای هوا به میزان ۲ تا هشت درجه سانتی گراد در استان کاهش می‌یابد.

فعالیت سامانه بارشی از امشب در آذربایجان غربی آغاز می‌شود و شدت آن روز چهارشنبه است که جنوب و مرکز استان را بیشتر تحت تاثیر قرار خواهد داد.

بارش برف و باران برای این سامانه پیش‌بینی می‌شود و کولاک برف نیز به علت پیش‌بینی تندباد با سرعت ۹۰ کیلومتر بر ساعت رخ خواهد داد.

اثر مخاطره آبگرفتگی شهری و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌ها، لغزندگی، کولاک برف و کاهش دید در جاده‌های کوهستانی، احتمال آسیب به سازه‌های موقت و شکستن درختان نیز وجود دارد و لازم است تدابیر لازم به کار گرفته شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا