Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12112 ۱۳۹۹/۱۱/۲۸   ۲۱:۵۲:۵۰

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد
تعالی و ارتقاء دستگاه قضایی با اجرایی شدن سند تحول قضایی

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: سند تحول قضایی یک برنامه متعالی با اهداف بلند مدت، میان مدت و کوتاه مدت است که اجرایی شدن مفاد آن موجب تعالی و ارتقاء دستگاه قضایی است.

به گزارش نای قلم، علی اکبر گروسی در جلسه کمیته راهبری و عملیاتی کردن سند تحول قضایی استان اظهار کرد: برخی مفاد سند تحول که نیازمند تقنین و یا تصمیمات ملی و کشوری هستند، نیاز به زیرساخت‌های اساسی دارند و اهداف بلند مدت سند را تشکیل می دهند، امکان اجرا در سطح استان را ندارند، ولی برخی مفاد سند که شامل اهداف میان مدت و کوتاه مدت هستند، امکان اجرا در سطح استان را دارند و یا حداقل می توان لوازم و امکانات اجرای آنها را فراهم ساخت تا در زمان اجرا با سهولت و با سرعت کارها را پیش برد.

وی افزود: در این کمیته بررسی های کارشناسانه و تخصصی صورت می گیرد و با برگزاری جلسات متعدد تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

گروسی ادامه داد: فصل دوم سند تحول شامل هفت ماموریت اساسی و اصلی دستگاه قضا با ذکر چالش ها و عوامل و علت‌های این چالش ها و ارائه راهبردها و راهکارهای حل آنهاست که تلاش داریم در این جلسات دیدگاه‌های استانی را هم همراه و همگون با مفاد سند و در واقع تکمیل کننده آن ساخته و اجرایی کنیم.

رئیس کل دادگستری استان رمز موفقیت در اجرایی کردن این سند تحول پیشرفته را همیاری و همدلی تمام نهادها و مسئولان اعم قضایی وغیر قضایی دانست و ابراز امیدواری کرد اجرای کامل این سند تامین کننده وتضمین کننده امنیت مردم در بسیاری از امور خواهد شد.

در ادامه اعضاء جلسه به بیان نکته نظرات و دیدگاه‌های خود در رابطه با عملیاتی کردن سند تحول پرداختند و در پایان مصوباتی به امضاء اعضاء جلسه رسیده و مقرر شد این جلسات هر هفته به صورت مستمر تا حصول نتایج ملطوب تر برگزار شود.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا