Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12105 ۱۳۹۹/۱۱/۲۷   ۲۱:۱۲:۰۴

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هشدار داد؛
احتمال قرارگیری تعدادی از شهرستان‌ها در وضعیت قرمز

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی گفت: در چند روز آینده احتمال قرارگیری تعدادی از شهرستان‌ها در وضعیت قرمز وجود دارد.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: شهرستان‌های خوی، سلماس، نقده، میاندوآب، بوکان در وضعیت نارنجی، شهرستان‌های پلدشت و چالدران در وضعیت آبی و بقیه شهرستان‌های استان در وضعیت زرد قرار دارند .

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود با ادامه وضعیت فعلی و عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در چند روز آینده تعداد شهرهای نارنجی استان  به هشت تا ۹ شهر برسد و احتمال اینکه یک یا دو شهر در وضعیت قرمز قرار گیرد وجود دارد لذا از مسئولان و مردم درخواست می‌کنیم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از حضور در اجتماعات پرهیز کنند.

گفتنی است، طبق آخرین آمار، ۴۶۹ بیمار با تشخیص سندرم حاد تنفسی در مراکز درمانی بستری بوده و اقدامات درمانی بر روی آنان در حال انجام است.

از این تعداد، ۲۳۲ نفر مشکوک به کرونا و ۲۳۷ نفر نیز مبتلای قطعی به بیماری کووید ۱۹ هستند.

در حال حاضر همچنین ۱۴۱ نفر در مراکز درمانی تحت مراقبت های ویژه و ۳۲ نفر نیز متصل به دستگاه ونتیلاتور هستند.

طی ۲۴ ساعت گذشته شاهد ابتلای ۳۱۵ نفر به بیماری کووید ۱۹ در استان بودیم که از این تعداد حدود ۷۰ نفر بستری شده و یک مورد فوتی بر اثر ابتلا به این بیماری گزارش شده است.

تاکنون سه هزار و ۵۶۱ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در آذربایجان غربی جان خود را از دست داده و ۱۰۹ هزار و ۲۴۸ نفر نیز به این بیماری مبتلا شده اند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا