اخبار
کد خبر : 12097 ۱۳۹۹/۱۱/۲۶   ۲۱:۵۹:۴۳

استاندار آذربایجان غربی متذکر شد؛
شروع آهسته موج چهارم کرونا در آذربایجان غربی

 

استاندار آذربایجان غربی از شروع آهسته موج چهارم کرونا در استان خبر داد و گفت: نشانه های موج چهارم کرونا در استان از افزایش مبتلایان و بسترهای بیمارستانی مشهود است و اگر جدی نگیریم به طور قطع با تلفات سختی مواجه خواهیم بود.

به گزارش نای قلم، محمدمهدی شهریاری در یکصد و یکمین جلسه ستاد مدیریت و مقابله با کرونا به رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی اشاره کرد و افزود: میزان استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به شدت کاهش یافته است.

وی گفت: در پاساژها، تالارها، فروشگاه‌های بزرگ و میادین دواب دستورالعمل‌های بهداشتی به طور مناسب رعایت نمی‌شود و اگر این روند تداوم یابد تعطیل می‌شوند.

استاندار آذربایجان غربی با بیان اینکه صنوف از جمله تالارهای پذیرایی متعهد شده بودند که دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت خواهند کرد، گفت: متاسفانه تعدادی از تالارهای پذیرایی اعتقادی به دستورالعمل‌های بهداشتی ندارند و تکلیف این واحدهای صنفی را محاکم قضایی باید مشخص کنند.

شهریاری تصریح کرد: محدودیت‌های کرونایی باید طبق رنگ‌بندی اعلامی به هر شهر اجرایی شود.

وی با قدردانی از سیاست دانشگاه علوم پزشکی در افزایش بیماریابی برای کنترل ویروس تصریح کرد: بیماریابی به کنترل هر چه بهتر بیماری کمک شایانی می کند.

استاندار آذربایجان غربی گفت: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح باید بطور جدی اجرایی شود.

شهریاری تصریح کرد: مدیران دستگاه های اجرایی و فرمانداران موظف هستند ضمن اجرای کامل مصوبات ستاد ملی و استانی، بر روند اقدامات نیز نظارت کنند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا