Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12071 ۱۳۹۹/۱۱/۲۴   ۲۰:۵۲:۲۳

امام‌جمعه ارومیه:
وحدت در جامعه حفظ شود

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه گفت: وحدت کلمه در جامعه باید حفظ شود چراکه اتحاد و وفاق ملی موجب پیروزی در صحنه های مختلف است.

به گزارش نای قلم، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه اظهار کرد: مقام معظم رهبری همواره بر حفظ واحد کلمه تاکید دارند از اینرو باید با توجه به این مساله فریب دشمنان را نخوریم.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در راهپیمایی خودرویی و موتوری از مردم قدردانی کرد و افزود: ملت بزرگ ایران اسلامی بار دیگر با بصیرت و هوشیاری خود دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم خود بازداشتند.

امام جمعه ارومیه اضافه کرد: حضور مردمی نشان از پایبندی و اقتدار انقلاب اسلامی ایران است و از این حضور مردمی قدردانی می‌کنیم.

وی به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در دیدار با همافران ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: آمریکا همان گونه که در اوایل انقلاب اشتباه و خطای محاسباتی کرده و درصدد کودتا به وسیله ارتش بود، که همافران ارتش با امام خمینی ره دیدار کرده و پیمان بستند و نقشه شوم دشمنان را نقش برآب کردند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به حلول ماه مبارک رجب و اهمیت تزکیه و تهذیب در این ماه مبارک خاطرنشان کرد: طبق گفته معصومین (ع) در ماه مبارک رجب خداوند پاداش عبادت ها را مضاعف می دهد و درهای رحمت و مغفرت الهی برای آمرزش گناهان نیز باز می شود.

 امام جمعه ارومیه همچنین با اشاره به اهمیت بیان سخنان نیک بین مردم و پرهیز از عیب جویی و غیبت یکدیگر در آموزه های دینی و اسلامی افزود: خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم بر نیک سخن گفتن تاکید می کند و این مهم همواره مورد تاکید اهل بیت عصمت و طهارت ع نیز است .

وی بر پرهیز از تجسس در زندگی افراد مختلف تاکید کرد و افزود: اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نه تنها بر این نکته تاکید داشتند بلکه عیب پوشی ، بیان خوبی افراد و خوش زبانی را نیز مورد تاکید قرار می دادند.

یکی از نمایندگان مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری نیز به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه با اشاره به رشد و توسعه در حوزه های مختلف بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: تکریم بانوان و  جایگاه والای آنها که مورد تاکید دین مبین اسلام بوده بعد از انقلاب اسلامی به دست آمده است .

حجت الاسلام والمسلمین دیرباز با اشاره به نقش بانوان در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: بانوان به عنوان محور نهاد خانواده می توانند در تعالی مردان و فرزندان نقش بی بدیل خود را ایفا کنند.

وی با بیان اهمیت ترویج ازدواج آسان ساده و پایدار خاطرنشان کرد: فرزند آوری یکی از وظایف مهمی است که باید مورد توجه بیش از پیش خانواده ها قرار گیرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا