Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 1207 ۱۳۹۴/۰۹/۲۲   

طرح‌های جدید سرمایه‌‌گذاری در آذربایجان غربی شناسایی شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طرح‌های جدید سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف آذربایجان غربی شناسایی شده ‌است.

به گزارش نای قلم، جعفرصادق اسکندری در گفت و گویی اظهار کرد: با همراهی کارشناسان امر تعداد قابل توجهی طرح سرمایه‌گذاری جدید در مناطق مختلف استان شناسایی شده‌است.

وی بر ضرورت کوتاه شدن فرآیند سرمایه‌گذاری در مناطق مختلف استان برای حوزه‌های داخلی و خارجی تاکید و تصریح کرد: باید مراحل دست‌و‌پاگیر که موجب کند شدن روند اخذ مجوز فعالیت می‌شود، حذف یا اینکه اصلاح شوند، در این ارتباط باید از نظرهای کارشناسان استفاده کرد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی به ضرورت مطالعه و بررسی عمیق پیرامون کمبودها، ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های تعریف شده در حوزه سرمایه‌گذاری اشاره و خاطرنشان کرد: آذربایجان غربی به معنای واقعی کلمه از هر نظر برای فعالیت اقتصادی مستعد است، که باید به این موضوع توجه شود.

وی با بیان اینکه یک سری طرح‌های اقتصادی باید تعریف شده، دستگاه‌های اجرایی و مسئولان به صورت واحد و هماهنگ برای جذب سرمایه‌گذار و حمایت از فعالان این عرصه گام بردارند، گفت: در این صورت نتیجه بهتری اخذ می‌شود.

اسکندری به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با دستگاه‌های اجرایی مختلف برای جذب سرمایه‌گذار داخلی و خارجی اشاره و خاطرنشان کرد: در صورت تعامل، همکاری و شکل‌گیری هم‌افزایی در سطح استان می‌توان نتایج قابل قبولی به دست آورد، و به اشتغال و اقتصاد استان کمک کرد.

این مسئول کمبود منابع آب در این استان همچنین ضرورت مشارکت در فعالیت‌های ستاد احیای دریاچه ارومیه را مورد اشاره قرار داد، گفت: باید به صنایع و واحدهایی مجوز فعالیت در این استان داده‌ شود که بیشترین سازگاری با شرایط جغرافیایی، منابع آبی و خاکی استان را دارند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا