اخبار
کد خبر : 12069 ۱۳۹۹/۱۱/۲۳   ۲۲:۲۹:۳۹

رئیس کل دادگستری استان خبر داد
بازگشت به چرخه تولید بزرگ‌ترین کشتارگاه مرغ شمال آذربایجان‌غربی

 

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: کشتارگاه مرغ شهرستان شوط با حمایت‌های دستگاه قضایی آذربایجان‌غربی به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش نای قلم، علی اکبر گروسی در گفتگوی خبری اظهار کرد: این واحد تولیدی بزرگترین کشتارگاه مرغ شمال استان بود که با ظرفیت روزانه دو هزار قطعه و 25 تن مرغ، زمینه اشتغال مستقیم 100 نفر و غیرمستقیم 50 نفر را فراهم کرده بود که به دلیل اختلاف ملکیتی پیش آمده به مدت بیش از یک سال تعطیل شده بود و با راه اندازی مجدد آن کمک شایانی به اشتغال زایی در منطقه می‌کند.

وی بیان داشت: دستگاه قضایی با تمام توان از واحدهای تولیدی که دچار مشکل شده و از تولید بازایستاده اند حمایت می کند، چرا که معتقد است مشکلات به وجود آمده نباید باعث متوقف شدن چرخه تولید شود بلکه می توان با ارائه راه حل های عملی و قانونی بدون اینکه وقفه ای در کار واحدهای تولیدی مشکل دار به وجود آید، مشکلات آنها را می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان تصریح کرد: مانع‌تراشی در کار واحدهای تولیدی نه تنها کمکی به رفع مشکلات نمی کند بلکه تبعات منفی فراوانی از جمله بیکاری کارگرانی که در آنها کار می کنند و نان آور خانواده های خود هستند را به دنبال خواهد داشت.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا