اخبار
کد خبر : 12068 ۱۳۹۹/۱۱/۲۳   ۲۲:۱۳:۱۳

فرمانده انتظامي استان:
محموله لاستيك‌هاي قاچاق به مقصد نرسيد

 

فرمانده انتظامي آذربایجان غربی از توقیف یک دستگاه کامیون کشنده تریلی و كشف 40 حلقه لاستيك خارجي قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال، خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگوی اختصاصی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستاي تداوم اجراي طرح تشديد مبارزه با قاچاق كالا و ارز و پيشگيري و مقابله با فعاليت هاي مجرمانه ناامن كنندگان اقتصاد كشور و به دنبال دريافت گزارش هاي مردمي مبني بر قاچاق لاستيك خودرو هاي سنگين در محور مواصلاتي "تمرچين-پیرانشهر"، موضوع به طور جد در دستور كارماموران پليس اطلاعات و آگاهي شهرستان "پیرانشهر" قرار گرفت كه طي انجام بررسي هاي تخصصي و تحقيقات ميداني از صحت گزارش هاي دريافتي اطمينان حاصل كرده و با هماهنگي به محل اعزام شدند.

وی افزود: ماموران حین کنترل و پایش محور کامیون کشنده تریلی را متوقف کرده و در بازرسي از كاميون، 40 حلقه لاستيك خودرو هاي سنگين با نشان خارجی کشف کردند که برابر اعلام کارشناسان ارزش آن 5 ميليارد ريال برآورد شده است.

فرمانده انتظامي استان در ادامه بیان کرد: در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

این مقام انتظامی در پایان گفت: تلفن 110 مركز فوريت هاي پليسي به صورت شبانه روزي آماده دريافت گزارش هاي مردمي در رابطه با فعاليت هاي مجرمانه قاچاقچيان و سود جويان غير قانوني اقتصادي است.

کد خبرنگار: 983126

انتهاي پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا