اخبار
کد خبر : 12060 ۱۳۹۹/۱۱/۲۳   ۲۰:۴۶:۳۵

اخبار ورزشی آذربایجان غربی؛
زمان سفر تراکتور به تهران مشخص شد

 

هافبک تراکتور اشکان دژاگه که به دلیل آسیب دیدگی در بازی با گل گهر نتوانست در دو بازی اخیر تراکتور مقابل آلومینیوم اراک و پرسپولیس به زمین برود، پس از گذراندن فیزیوتراپی خود در تهران امروز به تبریز بازگشت.

به گزارش نای قلم، وی قرار است از امروز تا شنبه در تمرینات گروهی تراکتور قبل از دیدار با سایپا شرکت کند تا شرایطش برای بازی کردن مقابل شاگردان ابراهیم صادقی در هفته پانزدهم لیگ برتر مشخص شود.

با توجه به اتمام محرومیت سعید مهری تراکتور برای بازی با نارنجی پوشان پایتخت محروم دیگری ندارد و البته تاکنون هیچ یک از بازیکنان این تیم هم به جز دژاگه مشکل خاصی برای این مسابقه از لحاظ مصدومیت ندارند.

کاروان تراکتور عصر شنبه برای برگزاری دیدار با سایپا به تهران می آید و این بازی از ساعت ۱۵ یکشنبه ۲۶ بهمن در ورزشگاه دستگردی انجام می شود.

*تیم "کاویان" نقده مقابل "آژند آذربایجان" به برتری رسید

تیم فوتبال کاویان نقده در هفته ششم مرحله نخست رقابت‌های فوتبال لیگ دسته سه باشگاه‌های کشور مقابل تیم آژند آذربایجان به برتری رسید.

این دیدار بعدازظهر امروز پنج‌شنبه در زمین چمن مجموعه ورزشی آزادی مهاباد برگزار شد که در پایان تیم کاویان نقده موفق شد با یک گل تیم آژند آذربایجان را شکست دهد.

پس از بارش سنگین برف در منطقه و آماده نبودن چمن ورزشگاه شهر نقده، ورزشگاه مهاباد به عنوان میزبان دیدار تیم کاویان نقده در این مسابقه معرفی شده بود.

با احتساب این بازی تیم کاویان نقده با مجموع ۱۰ امتیاز در رده پنجم گروه سوم رقابت‌های لیگ دسته سه کشور قرار گرفت.

تیم کانیاو اشنویه دیگر تیم حاضر آذربایجان غربی در گروه سوم رقابت‌های لیگ دسته سه کشور روز شنبه هفته آینده در ورزشگاه آزادی مهاباد میزبان تیم عقاب تبریز خواهد بود.

لیگ دسته سه فوتبال ایران چهارمین لیگ معتبر در فوتبال ایران است که مسابقات آن در ۲ مرحله برگزار می‌شود.

در مرحله نخست مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور ۶۵ تیم در پنج گروه ۱۳ تیمی حضور دارند و از هر گروه ۲ تیم به مرحله دوم صعود کرده و تیم‌های سوم تا ششم در لیگ دسته سوم باقی مانده و مابقی تیم‌ها به لیگ‌های استانی سقوط می‌کنند.

*شطرنج‌باز نونهال بوکانی به اردوی تیم ملی دعوت شد

رییس اداره ورزش و جوانان بوکان گفت: شطرنج‌باز نونهال این شهرستان با کسب مقام نخست مسابقات آنلاین شطرنج کشور در رده زیر هشت سال توسط کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شد.

سلیمان سواره اظهار داشت: این ورزشکار نونهال که "پایار شمسی" نام دارد، در مسابقات آزاد کشوری رده سنی زیر هشت سال با کسب ۱۱ امتیاز و شکست تمامی حریفان خود با اقتدار به عنوان قهرمانی رسیده بود.

وی ادامه داد: با توجه به تشخیص کمیته فنی مسابقات قهرمانی رده های سنی کشور، این ورزشکار خوش آتیه بوکان و آذربایجان‌غربی که در مرحله مقدماتی به مقام اول رده زیر هشت سال آزاد دست یافته بود، به طور مستقیم به اردوی تیم ملی نوجوانان (رده زیر هشت سال آزاد) دعوت شد.

رییس اداره ورزش وجوانان افزود: پایار شمسی در سال ۱۳۹۷ نیز در رقابت های قهرمانی جام فجر در رده زیر شش سال به عنوان قهرمانی دست یافته بود.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا