اخبار
کد خبر : 1206 ۱۳۹۴/۰۹/۲۲   

مشارکت گسترده مردم در انتخابات مایه اقتدار نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: افزایش مشارکت و حضور گسترده مردم در انتخابات مایه اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

به گزارش نای قلم، علیرضا رادفر امروز در پنجمین جلسه ستاد انتخابات آذربایجان غربی، اظهار کرد: باید همه اعضای ستاد و دست اندرکاران به امر انتخابات به وظیفه خطیر خود توجه داشته باشند و با آمادگی همه برنامه های خود را پیش ببرند.

وی انتخابات را اصل مهمی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و اذعان داشت: همه ما باید در شرایط کنونی برای مشارکت گسترده مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان رهبری تلاش کنیم چرا که مشارکت گسترده مردم می تواند دسیسه های دشمنان و بدخواهان را خنثی کند.

رادفر همچنین با اشاره به نقش کمیته ها در روند برگزاری انتخابات، گفت: مسئولان کمیته ها نسبت به برگزاری جلسات انتخابات اهتمام ویژه ای داشته باشند و در اسرع وقت اطلاعات و برنامه های پیشنهادی خود را جهت جمع بندی و تصمیم گیری ارسال کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان در این جلسه با تاکید بر تهیه و اجرای سناریوها و مانورهای پیش از اجرای انتخابات گفت: باید با انجام این قبیل کارها به آسیب شناسی و شناسایی نقاط ضعف خود بپردازیم و با برنامه ریزی های صحیح بتوانیم مسایل و مشکلات را رفع کنیم.

وی افزود: دستگاه های ذیربط می بایست با شناسایی نقاط مشکل دار در حوزه های مختلف از جمله فناوری اطلاعات و باز بودن راه های ارتباطی بین شعبات اخذ رأی با اقدامات عاجل در رفع مسائل گام بردارند.

در ادامه جلسه هر یک از فرماندارن پیرانشهر، نقده و همچنین دبیران کمیته های ستاد انتخابات استان به ارائه گزارشی از آخرین اقدامات انجام گرفته، پرداختند.

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا