اخبار
کد خبر : 12043 ۱۳۹۹/۱۱/۲۰   ۲۱:۱۴:۵۸

از 15 بهمن در حال اجراست؛
آغاز طرح نظارتی ویژه عید نوروز 1400

 

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: طرح ویژه بازرسی و نظارت بر بازار کالا و خدمات ایام نوروز از 15 بهمن سال جاری آغاز و تا 15 فروردین سال 1400 اجرا می‌شود.

به گزارش نای قلم، ایرج مرندی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: طرح تشدید بازرسی ویژه عید نوروز با حضور 100 اکیپ بازرسی با مشارکت تمام بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف در سطح استان جهت جلوگیری از ایجاد تلاطم و تورم در سطح عرضه و بازار در حال اجراست.

سرپرست معاونت نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن وتجارت استان عنوان کرد: هدف از اجرای این طرح نظارت و پایش موثر و بهنگام بر فرآیند تأمین و توزیع کالا در راستای صیانت از حقوق مصرف کننده گان و برخورد با تخلفات احتمالی بخصوص در حوزه انبارها، مراکز نگهداری، بنکداران، پوشاک، کیف و کفش، میوه، آجیل، عمده فروشی و خرده فروشی است.

مرندی تصریح کرد: شهروندان در هنگام خرید از واحدهای صنفی که از نصب قیمت بر روی کالا امتناء می کنند، خرید نکنند چون عدم درج قیمت بر روی کالا اصلی ترین زمینه گرانفروشی محسوب شده و تخلف صنفی است. همچنین پس از خرید واحدهای صنفی ملزم به ارائه فاکتور فروش هستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی واحدهای صنفی را از طریق سامانه 124 با ما در میان بگذارند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا