اخبار
کد خبر : 12042 ۱۳۹۹/۱۱/۲۰   ۲۱:۱۳:۰۴

معاون استاندار:
تنگناها نباید ما را از آینده، ناامید و دلسرد کند

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: نباید مشکلات و تنگناها ما را از آینده، ناامید و دلسرد کند بلکه همواره باید امیدوار بود.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی امروز در نشست فعالان سیاسی و اجتماعی شهرستان شاهین‌دژ اظهار کرد: امید و نشاط در جامعه باید تقویت شود.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مقتدر و مستقل در طی چهل و دو سال گذشته همواره مورد دشمنی و توطئه کشورهای استکباری و ایادی آنها بوده است.

مصطفوی با اشاره به برگزاری انتخابات به عنوان یک رویداد سیاسی مهم در کشور گفت: انتخابات یک رویداد سیاسی مهم برای تعیین سرنوشت کشور است که با مشارکت حداکثری مردم انشالله تبدیل به برگ درخشان دیگری در دفتر انقلاب خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی با دعوت از نخبگان و جوانان جهت حضور در انتخابات تصریح کرد: نخبگان وجوانان باید در فرآیند تعیین سرنوشت محلی خود و کشور نقش برجسته و اثرگذاری داشته باشند.

وی با تشریح اقدامات دولت در بخش های مختلف اذعان کرد: دولت تدبیر و امید با وجود تحریم ها و کمبود اعتبارات در راستای توسعه و پیشرفت کشور اقدامات مهم و خوبی انجام داده است.

مصطفوی با تاکید بر توجه بیشتر مردم به اوج گیری شیوع کرونا گفت: مردم باید همواره پروتکل های بهداشتی را به صورت کامل رعایت کنند تا دوباره شاهد اوج گیری کرونا در کشور نباشیم.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا