Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12040 ۱۳۹۹/۱۱/۱۹   ۲۱:۵۹:۲۳

امروز؛
آذرباتری با شکست راه‌یاب به کار خود در لیگ برتر پایان داد

 

 آخرین مسابقه تیم‌های راه‌یاب ملل کردستان و آذرباتری ارومیه در لیگ برتر سال 99 امروز برگزار شد و نماینده دوم ارومیه با شکست حریف، به کار خود در این رقابت‌ها پایان داد.

به گزارش نای قلم، دیدار دو تیم راه‌یاب ملل کردستان و آذرباتری ارومیه از هفته سی‌ام مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، امروز (یکشنبه) در خانه والیبال تهران برگزار شد.

شاگردان فرهاد نفرزاده با شکست سه بر یک نماینده کردستان به سومین برد خود در این رقابت ها دست یافتند، اما این پیروزی سه امتیازی تغییری در جایگاه انتهای جدولی این تیم ایجاد نکرد و تیم آذرباتری ارومیه با سه برد، ‌23 شکست و 9 امتیاز به کار خود در لیگ برتر مردان سال 99 پایان داد.

تیم راه‌یاب ملل کردستان در ست سوم 25 بر 22 به پیروزی رسید، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 23 مغلوب آذرباتری شد تا این تیم نیز لیگ برتر سال 99 را با سه برد، 23 شکست و 11 امتیاز و کسب رتبه سیزدهم جدول به پایان برساند.

علیرضا قریب و رمضان جلال به عنوان داوران اول و دوم قضاوت این مسابقه را که 140 دقیقه طول کشید، برعهده داشتند. این مسابقه سه کارت زرد و قرمز داشت که رشید یوسفی بازیکن راه‌یاب در ست اول کارت زرد دریافت کرد.

امیر افشار بازیکن آذرباتری و هیوا پایدار بازیکن راه‌یاب ملل کردستان نیز در ست سوم به دلیل کرخی خوانی زیر تور کارت قرمز دریافت کردند.

بهروز جعفری و یونس حسن‌زاده نیز به عنوان ناظران داوری و فنی، نظارت بر این دیدار را بر عهده داشتند.

قرار بود مسابقه این تیم‌ها روز پنج‌شنبه 30 بهمن‌ماه در خانه والیبال تهران برگزار شود و با توجه به درخواست دو باشگاه و موافقت کمیته رویدادها و مسابقات، این دیدار امروز برگزار شد. دو تیم در هفته‌های بیست‌وهشتم و بیست‌ونهم مرحله مقدماتی نیز با قرعه استراحت روبه‌رو هستند.

هفته بیست‌وهشتم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روز شنبه 25 بهمن‌ماه با شش دیدار به صورت متمرکز در خانه والیبال و سالن فدراسیون پیگیری خواهد شد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا