Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 12038 ۱۳۹۹/۱۱/۱۹   ۲۱:۳۷:۴۸

رئیس بهره‌برداری مرکز آذربایجان‌غربی خبر داد؛
اجرای عملیات گازرسانی به 131 روستای ارومیه

 

رئیس بهره‌برداری مرکز آذربایجان‌غربی گفت: در ارومیه ۱۳۱ روستا در حال گازرسانی و ۱۹ روستا نیز در حال انتخاب پیمانکار هستند.

به گزارش نای قلم، علیرضا حاجی‌زاده در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت گاز استان، فرماندار ارومیه، بخشدار صومای برادوست و مردم محلی در روستای کانی شوریک، اظهار کرد: درصد برخورداری خانوار گاز روستایی شهرستان ارومیه حدود ۷۶ درصد است.

وی اعلام کرد: شهرستان ارومیه از نظر برخورداری خانوار روستایی از نعمت گاز جلوتر از میانگین استانی است.

حاجی‌زاده با بیان اینکه ۱۷ درصد خانوار روستایی بخش صومای برادوست از نعمت گاز برخوردارند، گفت: در این بخش هم اکنون گازرسانی به ۲۲ روستا در حال اجراست و ۱۶ روستای دیگر نیز در در شرف انتخاب پیمانکار هستند.

وی با اشاره به افتتاح گازرسانی پنج روستا به مناسبت دهه مبارک فجر، گفت: به میمنت این ایام، روستاهای شیخ‌لر مزاری، مملکان، نیچلان، کانی شوریک و محوطه به شبکه گاز کشور متصل شدند.

به گفته رئیس بهره‌برداری ارومیه، کلنگ‌زنی پروژه سه روستای بخش صومای برادوست نیز امروز کلنگ‌زنی می‌شود.

مقابلی فرماندار ارومیه نیز در این مراسم، با اشاره به افتتاح گاز پنج روستا و کلنگ‌زنی سه روستای دیگر این شهرستان، گفت: توجه به نقاط محروم و کم برخوردار از سوی شرکت گاز آذربایجان‌غربی قابل تقدیر است و امیدواریم با تداوم گازرسانی به روستاهای ارومیه شاهد افزایش درصد برخوردار خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز باشیم.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا