اخبار
کد خبر : 12035 ۱۳۹۹/۱۱/۱۹   ۲۱:۱۸:۵۱

مدیر‎ ‎بورس منطقه‌ای‎ ‎استان خبر داد؛
کاهش معاملات در بازار بورس آذربایجان غربی

 

مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی از کاهش معاملات در بازار بورس استان خبر داد و گفت: تعداد اوراق سهام معامله شده در هفته گذشته با بیش از چهار میلیون و ۶۰۰ هزار برگ کاهش به ۵۰ میلیون و ۶۳۱ هزار و ۵۲۱ برگ رسید.

به گزارش نای قلم، وحید جوادی در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: افزایش شاخص بورس استان یک هفته بیشتر دوام نیاورد و به کاهش ۳۴ هزار واحدی شاخص کل بازار بورس آذربایجان غربی ختم شد.

او ادامه داد: از نظر ارزش ریالی حجم معاملات نیز تالار بورس استان با کاهش ۶۸ میلیارد ریالی مواجه بود و حجم معاملات به بیش از ۵۷۰ میلیارد و ۹۷ میلیون ریال رسید.

جوادی گفت: در هفته گذشته  ۵۴ و نیم درصد از حجم معاملات تالار بورس استان به خرید و بقیه آن به فروش مربوط بوده است.

مدیر‎ ‎بورس منطقه ای‎ ‎آذربایجان غربی ‏اظهار کرد: در طول هفته در تالار ارومیه ۱۲ کارگزار از ۱۶ ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم بیش از ۱۷۹ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۲۸ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی ادامه داد: شاخص کل بازار بورس منطقه‌ای استان با ۳۴ هزار و ۶۸۸ واحد کاهش در مقایسه با هفته قبل به رقم یک میلی ون و ۱۷۳ هزار و ۱۰ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۳۸۷ واحد کاهش نسبت به هفته قبل، به رقم ۱۷ هزار و ۴۳۴ واحد رسید.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا