اخبار
کد خبر : 12027 ۱۳۹۹/۱۱/۱۸   ۱۷:۴۰:۵۴

معاون استاندار متذکر شد
پرهیز از هر گونه توهین به قومیت‌ها و قومی کردن انتخابات

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی پرهیز از هر گونه توهین به قومیت‌ها و قومی کردن انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ۱۴۰۰ را لازمه پیشرفت و توسعه استان و منطقه عنوان کرد.

به گزارش نای قلم، علی مصطفوی امروز در جلسه شورای اطلاع‌رسانی دولت اظهار کرد: مطبوعات و رسانه‌های گروهی وظیفه ثقیلی در این میان بر عهده دارند تا به‌درستی به عموم آگاهی دهند.

وی افزود: مسئولان مربوطه تلاش خود را برای حضور پرشور مردم و کاندیداها در انتخابات به‌کار گیرند، کشور از تنوع سلایق و گروه‌های مختلف شکل‌گرفته و افراد توانمند باید وارد صحنه بشوند.

معاون استاندار در بخش دیگری از سخنان خود با هشدار نسبت به رعایت هر چه بیشتر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اضافه کرد: تا هفته گذشته ۱۲ و پنج شهرستان استان آذربایجان غربی به ترتیب در وضعیت آبی و زرد قرار داشتند که متأسفانه از امروز تعداد شهرستان‌های آبی هشت مورد و شهرستان‌های زرد ۹ مورد گزارش شده است.

وی تصریح کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در هفته گذشته پنج درصد کاهش‌یافته است و همین موضوع نشان از عادی‌انگاری این ویروس توسط مردم دارد که لازم است برای جلوگیری از شروع موج چهارم بیماری بیش ‌از پیش به موارد بهداشتی و رعایت مسائل مربوط به آن پایبند باشیم.

مصطفوی ادامه داد: ۵۷۰ پروژه عمرانی اقتصادی در دهه فجر امسال با ۲ هزار و ۴۱۶ میلیارد تومان اعتبار و اشتغال‌زایی ۸۳۲ نفر افتتاح و کلنگ زنی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در مناسبت‌های هفته دولت و دهه فجر از سال ۹۲ تا ۹۹ در مجموع پنج هزار و ۵۲۷ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ‌ بر ۱۴ هزار و ۱۴۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شده است.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا