اخبار
کد خبر : 12018 ۱۳۹۹/۱۱/۱۷   ۱۸:۲۰:۳۳

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:
تهمت نباید در فضای مجازی و رسانه وجود داشته باشد

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه گفت: بهتان و تهمت نباید در فضای مجازی و رسانه وجود داشته باشد و هرکسی به مومنان بهتان بگوید باید در روز قیامت پاسخگو باشد.

به گزارش نای قلم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه اظهار کرد: خداوند در قرآن می فرماید که هر کسی از مسلمانی را به خاطر کارهایی که انجام نداده است اذیت کند گناه اشکاری مرتکب شده است.

وی اضافه کرد: یکی از چیزهای بسیار مهم، حفظ ادب اسلامی در سخن گفتن است که با گسترش فضای مجازی ادب اسلامی دارد کمرنگ می‌شود و باید این موضوع از جامعه جمع شود.

امام جمعه ارومیه اظهار کرد: اگر کسی سو استفاده‌ از بیت المال کند مساله اول وظیفه افرادیست که باید بررسی کنند ولی این روزها افرادی وارد فضای مجازی شدند و با این جمله آبروی مردم و مسوولان را می‌برند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: با توجه به اینکه انتخابات نزدیک است، باید مراقبت گفتار و کلام خود باشیم.

وی افزود: هرکسی به مومنان بهتان بگوید خداوند روز قیامت بر او آتشی خواهد زد تا تاوان پس بدهد.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران یک رویداد بزرگ در جهان بود که می توان از آن به عنوان معجزه قرن یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب به ملت‌های مسلمان قدرت و هویت بخشید و موجب تحلیل قدرت‌های شرق و غرب شد.

امام جمعه ارومیه اذعان کرد: به خاطر همین قدرت انقلاب اسلامی ایران، دشمنان از آن نفرت دارند.

وی ادامه داد: باید با تدابیر اعلام شده در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کنیم و اقتدار خود را به نمایش بگذاریم.

امام جمعه ارومیه در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بر لزوم آشنایی با سیره عملی ان حضرت تاکید کرد و گفت: خانواده‌ها باید از مرام سیاسی و منش و رفتار اجتماعی ایشان درس بگیرند و همه باید تلاش کنیم تا در تمام عمر خود فاطمی زندگی کنیم

وی دشمن شناسی به موقع حضرت زهرا (س) را یکی از ویژگی‌های بارز آن حضرت برشمرد و عنوان کرد: ایشان به خوبی درک کرد که چه کسی اسلام را هدف قرار داده و چه کسی مدافع اسلام است

امام جمعه ارومیه، درادامه گفت: حضرت زهرا (س) و حضرت علی (ع) و فرزندان گرامی آنان نمونه عالی یک خانواده اسلامی است که الگوبرداری از همراهی و همدلی آنان می‌تواند جامعه اسلامی را به اوج برساند.

وی در ادامه با دروغ واضح خواندن ادعای کسانی‌که حجاب اسلامی را مانع پیشرفت و رشد زنان در جامعه می‌دانند گفت: مساله حجاب، بانوان را از خودنمایی‌های بی بند و بار نجات و سبب پیشرفت بانوان می‌شود.

قریشی عنوان کرد: خانواده مقدس‌ترین واحد بنیادین جامعه و کانون اصلی رشد و تعالی انسان بوده و تربیت و عواطف اجتماعی است و تشکیل خانواده نیز یکی از نشانه‌های پروردگار متعال است.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا