اخبار
کد خبر : 12016 ۱۳۹۹/۱۱/۱۷   ۱۱:۵۲:۰۰

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف بیش از ۱۲هزار تن کالای اساسی در سردشت

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۱۲هزار تن و ۱۸۱ کیلوگرم کالای اساسی به ارزش ۲ میلیارد و ۱۰۰میلیون ریال در سردشت خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در راستای مبارزه با سودجویان و اخلالگران ماموران انتظامی شهرستان سردشت با انجام تحقیقات از احتکار کالا در یک انبار خبردار شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی و اخذ مجوز قضایی ماموران پس از تکمیل تحقیقات به بازرسی از محل شناسایی شده پرداخته و مقدار ۱۲هزار تن و۱۸۱ کیلوگرم برنج، قند، روغن، شکر و۲۵۶عدد انواع مواد شوینده کشف کردند.

خرم نیا با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضایی، تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام توسط کارشناسان مربوطه ۲میلیارد و۱۰۰میلیون ریال برآورد شده است.

* کشف ۲۴۵هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در پیرانشهر

جانشین فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۲۴۵هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد و۱۰۰میلیون ریال در پیرانشهر خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ ایرج حسنخانی در گفتگویی اظهار کرد: در راستای مبارزه با سودجویان و ناامن‌کنندگان اقتصاد کشور ماموران انتظامی شهرستان پیرانشهر با انجام تحقیقات از دپو و قاچاق در یک انبار خبردار شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی و اخذ مجوز قضایی ماموران پس از تکمیل تحقیقات به بازرسی از محل شناسایی شده پرداخته و تعداد ۲۴۵هزار نخ سیگار قاچاق کشف کردند.

حسنخانی با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضایی تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام توسط کارشناسان مربوطه پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

*شبکه سارقان حرفه‌ای احشام در بوکان متلاشی شد

فرمانده انتظامی بوکان گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان یک شبکه از سارقان حرفه‌ای احشام متلاشی و اعضای آن دستگیر شدند.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سلمان حیدری در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: در پی دریافت گزارش هایی مبنی بر وقوع موارد متعدد سرقت احشام در سطح منطقه، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام کار تحقیقاتی توسط ماموران انتظامی شهرستان، سه نفر در این زمینه شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه‌شان در یکی از روستاهای اطراف میاندوآب دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی بوکان با بیان اینکه از این افراد ۹۰ راس گوسفند سرقتی کشف و ضبط شد، اضافه کرد: طبق نظر کارشناسان ارزش این تعداد احشام سرقتی بیش از سه میلیارد ریال برآورد شده است.

حیدری ادامه داد: در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهمان از سارقان حرفه ای بوده و سابقه سرقت احشام در پرونده آنها نیز وجود دارد.

وی بیان کرد: در بازجویی‌ها، متهمان به شش فقره سرقت احشام در سطح شهرستان بوکان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی بوکان افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مراجع قضایی و با قرار مناسب روانه زندان شدند.

وی به دامداران توصیه کرد که از محل نگهداری احشام به طور مداوم بازدید کنند و به محض مشاهده افراد مشکوک و غریبه در محل، موضوع را هرچه سریع تر به پلیس اطلاع دهند.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا