Warning: mysql_pconnect(): MySQL server has gone away in C:\inetpub\vhosts\nayeghalam.ir\Arshive.nayeghalam.ir\conf\confing.php on line 9
 

اخبار
کد خبر : 11999 ۱۳۹۹/۱۱/۱۵   ۲۰:۲۳:۴۹

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان خبر داد؛
شناسایی ۳۲۳ مبتلای جدید به کرونا در آذربایجان غربی

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۳ مبتلای جدید به کرونا در آذربایجان غربی شناسایی شده است.

به گزارش نای قلم، جواد آقازاده امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: از این تعداد بیماران کرونایی، ۶۷ نفر در مراکز درمانی بستری شدند.

وی با اشاره به تداوم روند فوتی ناشی از کرونا در استان افزود: با افزایش ۲ نفر دیگر، تعداد جان‌باختگان بر اثر بیماری کووید ۱۹ در استان به سه هزار و ۵۲۲ نفر رسیده است.

آقازاده اضافه کرد: این افراد در شهرستان‌های ماکو و خوی بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته جان خود را از دست دادند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان ادامه داد: از این تعداد، ۲۳ نفر شامل حدود ۳۴ درصد در ارومیه بستری شده اند.

وی مجموع بیماران بستری در شهرستان های مختلف استان را ۳۷۴ تن اعلام کرد که بیشترین آنها با اختلاف زیاد مربوط به مرکز استان است.

آقازاده گفت: از بیماران بستری شده، ۱۳۱ نفر در آی سی یو و از این تعداد ۲۶ نفر تنها با استفاده از ونتیلاتور قادر به تنفس هستند.

گفتنی است، حدود ۱۰۶ هزار نفر در آذربایجان غربی به کرونا مبتلا شده اند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا