اخبار
کد خبر : 11998 ۱۳۹۹/۱۱/۱۵   ۲۰:۱۸:۴۶

فرمانده انتظامی استان خبر داد
کشف ۷۰ دستگاه ماینر قاچاق در ارومیه

 

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از کشف ۷۰ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در ارومیه خبر داد.

به گزارش نای قلم، سردار مسعود خرم نیا امروز در گفتگوی خبری اظهار کرد: در پی خبر واصله مبنی بر وجود مزرعه بیت کوین در یکی از شرکت های شهرستان ارومیه واقع در جاده ارومیه _مهاباد، ماموران پلیس اقتصادی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی محل نگهداری دستگاه‌های ماینر شدند.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی واخذ مجوز قضایی ماموران پس از تکمیل تحقیقات به بازرسی از محل شناسایی شده پرداخته و تعداد ۷۰ دستگاه ماینر کشف و۲ نفر متهم را در این رابطه دستگیر کردند.

خرم نیا با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضایی تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام توسط کارشناسان مربوطه پنج میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود از کشف انبار ورق‌های ام دی اف به ارزش سه میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال در ارومیه خبر داد.

خرم‌نیا در تشریح جزییات این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه با سودجویان و اخلالگران ماموران انتظامی شهرستان سردشت با انجام تحقیقات از احتکار کالا در یک انبار خبردار شده و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به رصد اطلاعاتی و اخذ مجوز قضایی ماموران پس از تکمیل تحقیقات به بازرسی از محل شناسایی شده پرداخته و تعداد ۳۵۵ تخته ام‌دی‌اف و ۴۵ تخته پی وی سی  کشف شد.

خرم‌نیا در پایان با اشاره به تشکیل پرونده و تحویل متهم به مراجع قضایی، تصریح کرد: ارزش ریالی این اقلام توسط کارشناسان مربوطه سه میلیارد و۶۰۰ میلیون ریال برآورد شده است.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا