اخبار
کد خبر : 11994 ۱۳۹۹/۱۱/۱۴   ۲۳:۵۰:۵۹

اخبار انتظامی آذربایجان غربی؛
کشف ۲۵ تن چوب قاچاق در میاندوآب

 

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب از کشف ۲۵ تن چوب قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ فخرالدین رستم‌پور در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: محموله قاچاق ۲۵ تن چوب و الوار از نوع بید توسط مأموران انتظامی در ایست بازرسی شهید محمدنژاد توقیف شد.

وی افزود: مأموران انتظامی میاندوآب حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور میاندوآب - تبریز به یک دستگاه خودرو کشنده سنگین حامل بار چوب مشکوک شده و آن را در این ایست بازرسی توقیف کردند.

او اضافه کرد: در استعلام از اداره‌های منابع طبیعی و جهاد کشاورزی این شهرستان مشخص شد که این چوب‌ها به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال توسط افراد سودجو بدون مجوز از اداره‌های دخیل از مزارع کشاورزی و مراتع طبیعی قلع و قمع شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی میاندوآب بیان کرد: در این راستا یک دستگاه خودرو سنگین توقیف و یک نفر نیز دستگیر شد که پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

* کشف بیش از ۷۷ کیلو تریاک در بوکان

فرمانده انتظامی بوکان از کشف ۷۷ کیلو و یکصد گرم مواد مخدر از نوع تریاک خبر داد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سلمان حیدری در گفتگوی خبری اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه شخصی به هویت معلوم در امر قاچاق و نگهداری مواد مخدر فعالیت دارد موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود: با تلاش شبانه‌روزی ماموران، محل اختفای متهم شناسایی و با هماهنگی‌های قضایی از محل‌های مورد نظر مقدار ۷۷ کیلو و یکصد گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبطو یک نفر متهم دستگیر شد.

حیدری با بیان اینکه متهم قصد داشت این مواد را در سطح شهرستان بوکان توزیع کند تصریح کرد: مبارزه با مواد مخدر که از مطالبات به حق مردم می‌باشد در اولویت کار پلیس قرار دارد و با تمام توان به صورت قاطع با سوداگران مرگ برخورد می‌شود.

رئیس پلیس بوکان با اشاره به ضرورت مشارکت آحاد جامعه در زمینه مبارزه با اعتیاد اظهار داشت: پلیس در کنار برخورد قضایی و انتظامی با تهیه و توزیع مواد مخدر برنامه‌های آموزشی متنوعی به صورت چهره به چهره یا در قالب پوستر و بروشور و فیلم تدوین و ارائه می‌کند.

* کشف ۲۹ کیلوگرم تریاک در محور تبریز- خوی

فرمانده انتظامی شهرستان خوی از کشف ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور تبریز- خوی خبرداد.

به گزارش نای قلم، سرهنگ سیدجلیل موسوی در گفتگوی خبری گفت: ماموران همیشه بیدار و سخت کوش نیروی انتظامی، در پی کسب خبری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ از تبریز به طرف خوی شدند ودر این خودرو ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

او در ادامه افزود: با اقدامات اطلاعاتی و شناسایی ماموران موفق به متوقف کردن خودرو مورد نظر در محور تبریز خوی شده و در بازرسی از خودرو بالغ بر ۲۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

موسوی در ادامه افزود: در این رابطه ۲ نفر دستگیر شده و پس از تشکیل پرونده به مقامات قضایی تحویل داده شد.

کد خبرنگار: 983127

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا