اخبار
کد خبر : 11990 ۱۳۹۹/۱۱/۱۴   ۲۲:۵۲:۰۵

مدیر کل ارتباطات استان مطرح کرد؛
كاهش فساد اداری با دولت الكترونیك

 

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان غربی گفت: شفاف‌سازی در ارائه خدمات و کاهش فساد اداری در دستگاه‌های اجرایی منوط به الکترونیکی شدن خدمات دستگاه‌های اجرایی است که باید با پیگیری از دستگاه‌ها در توسعه دولت الکترونیک تلاش کنیم.

به گزارش نای قلم، قاسم جلیلی‌نژاد در چهاردهمین کارگروه دفاتر پیشخوان دولت اظهار کرد: توسعه دولت الکترونیک و دسترسی آسان و شفاف به خدمات دولت از طریق دفاتر پیشخوان میسر است.

وی با اشاره به اهمیت کارکرد دفاتر پیشخوان در شرایط محدودیت های کرونایی اضافه کرد: با توجه به برقراری محدودیت‌های کرونایی و کاهش حضور کارکنان دولت در دستگاه‌های اجرایی اهمیت جایگاه و نقش دفاتر پیشخوان دولت پررنگ‌تر شده است.

جلیلی‌نژاد افزود: دسترسی تمام اقشار جامعه به خدمات دولت از طریق دفاتر پیشخوان باعث ایجاد شفافیت در ارائه خدمات و پیشگیری از تخلفات اداری و ایجاد رضایتمندی اقشار مختلف جامعه می شود که این موضوع رسالت مسئولان دفاتر را چندین برابر می‌کند.

وی تصریح کرد: امیدواریم تمام ادارات و نهادهای اجرایی کشور با عمل به اصل 44 قانون اساسی و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری و برون‌سپاری خدمات دولتی ، رضایت خاطر و رفاه مردم را بیش‌ازپیش فراهم کنند.

رئیس کارگروه دفاتر پیشخوان دولت تصریح کرد: خدمات ارائه‌شده در شبکه دفاتر پیشخوان دولت به‌موازات سایر ارکان توسعه دولت الکترونیک افزایش ‌یافته و این واگذاری‌ها روند توسعه دولت الکترونیک را سرعت بخشیده است.

در ادامه جلسه به درخواست‌های دفاتر در خصوص جابجایی و نقل و انتقال رسیدگی و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

بر اساس این گزارش جلیلی نژاد مدیر کل ارتباطات ورئیس کارگروه دفاتر پیشخوان استان به همراه فره‌بخش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار ارومیه از چندین دفتر پیشخوان دولت بازدید و نحوه ارائه خدمات و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دفاتر بررسی کردند.

کد خبرنگار: 983125

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا