اخبار
کد خبر : 11987 ۱۳۹۹/۱۱/۱۴   ۱۹:۳۲:۲۶

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان:
سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر در آذربایجان غربی ۱۵ بهمن آغاز می شود

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌ غربی گفت: نمایش فیلم‌های سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر از 15 بهمن ماه و با توجه به شیوع ویروس کرونا با سی درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در استان اکران می شوند.

به گزارش نای قلم، محمد باقر بابایی اصل در گفتگوی اختصاصی اظهار کرد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت‌های موجود برای حضور علاقمندان، فیلم‌های سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر با ظرفیت محدودتر و رعایت کامل ضوابط بهداشتی مصوب ستاد ملی مبارزه با کرونا همزمان با تهران، در آذربایجان غربی نیز اکران می‌شود.

او افزود: برای حضور علاقمندان در اکران این فیلم‌ها، سی درصد ظرفیت سالن‌های نمایش در نظر گرفته شده است.

بابایی گفت: از ۱۵ بهمن ماه جاری فیلم‌های سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر در ارومیه به نمایش در خواهد آمد و این اکران تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اظهار داشت: ۱۶ فیلم در طول مدت یاد شده اکران می‌شود که هر فیلم حداکثر در سه سانس و در سالن سینما ایران و انقلاب به نمایش درخواهد آمد.

او ادامه داد: نحوه بلیت فروشی سی ‌و نهمین جشنواره فیلم فجر در استان از طریق فروش روزانه بلیط جشنواره صرفا به صورت الکترونیک و از طریق سامانه های www.irantic.com، www.cinematicket.org ، www.gisheh7.ir  صورت می گیرد.

کد خبرنگار: 983126

انتهای پیام/


نمایش نظرات
 




ارسال نظرات






 
 
درباره ما تماس با ما
طراحی و اجرا